اهم اخبار

آغاز عملیات اجرایی طرح های توسعه ای صنایع شیر ایران در گیلان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عملیات اجرایی توسعه ١٠٠٠ راسی فاز شیری، کاشت ذرت علوفه ای در ٣٠ هکتار، خط تولید عرقیجات گازدار رادلر و طرح های پرورش ماهیان گرمابی با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ به نقل از روابط عمومی شرکت پگاه، سید ابراهیم حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران در این مراسم از اهتمام نمایندگان مردم شریف گیلان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از اجرای طرح های توسعه ای پگاه در این استان قدردانی کرد و گفت:

تمام تلاش شرکت صنایع شیر ایران معطوف به رونق تولید است و در این راه توجه به کیفیت محصولات، نوآرری و استفاده از فناوری روز در دستور قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به وضعیت کشور و سال رونق تولید تصریح کرد: از شرکت های تولیدی انتظار می رود با افزایش ظرفیت تولیدی خود به ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور کمک نمایند.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی همچنین از اقدامات موثر سید ابراهیم حسینی مدیرعامل شرکت پگاه در استفاده از زمین های راکد، طرح های توسعه ای و تولیدی و برنامه ای زیست محیطی پگاه قدردانی کرد.

مجتمع کشت و صنعت و دامپروی صنایع شیر ایران در استان گیلان دارای پروانه بهره برداری ٢٠٠٠ راسی گاو پرواری در ۵٠ هکتار است و شرکت پگاه گیلان نیز در زمینه تولید محصولات لبنی و نوشیدنی ها گاز دار فعالیت می کند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *