اهم اخبار

استفاده نانواها از دستکش و کلاه الزامی شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران مسائل بهداشتی که در هنگام خرید نان برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا باید رعایت شود را مطرح کرد.

بیژن مقدم رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از بروز بیماری کرونا در کشور دستورالعمل کلی برای رعایت  بیشتر مسائل بهداشتی برای همه واحدهای نانوایی صادر شده است و همه نانوایی ها موارد بهداشتی را رعایت می کنند اما در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی تنها توسط یک مشتری تمام زحمات همکاران ما نیز از بین می رود.

وی افزود: تمام همکاران ما در نانوایی ها باید از دستکش و کلاه و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند، همچنین تاکید شده است که لباس آنها باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد.

رئیس اتحادیه نانوایان تهران ادامه داد: پاشنه آشیل این بیماری گرما است به طوری که در دمای ۳۰ درجه از بین می رود و با ورود نان  به تنور و دستگاه پخت عملاً به طور کامل پاک می شود.

وی با بیان اینکه مسائل بهداشتی نیز در هنگام خرید نان باید توسط خود مردم رعایت شود گفت: اسکناس عامل انتقال بیماری های زیادی از جمله کرونا است به همین منظور از مردم خواسته می شود از  پرداخت پول نان به صورت وجه نقد خودداری کرده و حتماً  کارتخوان استفاده کنند.

وی افزود: به مردم توصیه می‌شود که برای انتقال نان به منازل حتماً آن را در پارچه تمیز نگهداری کنند و از گذاشتن نان روی هر گونه سطحی در مغازه برای خنک کردن، خودداری کنند.

مقدم اظهار داشت: برای رفع هرگونه نگرانی به مردم توصیه می شود که قبل از مصرف نان یک مرتبه نیز آن را در منزل گرم کنند تا هرگونه آلودگی از بین برود و بعد اقدام به مصرف کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *