اهم اخبار

افتخاری دیگر برای گروه صنایع غذایی سحر خیز / فرزاد سحرخیز به عنوان مدیر جوان نمونه معرفی شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دوازدهمین دوره جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان ودهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران در تهران برگزار شد و فرزاد سحرخیز بعنوان مدیر جوان نمونه انتخاب شد.

 

به گزارش اگروفودنیوز،دوازدهمین دوره این جشنواره با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی بویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی با همکاری و حمایت وزارتخانه های اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی کشور  با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد.

دراین دوره از ۳۱ واحد تولیدی که عملکرد موفقی در سال گذشته داشته اند تجلیل شد ضمن اینکه از ۲۰ مدیر جوان نمونه که میانگین سنی زیر ۴۰ سال دارند نیز دراین مراسم تجلیل شد.

 

پیشتر نیز سحرخیز موفق به دریافت عالی‌ترین نشان کیفیت از انیسیتو بین‌المللی طعم و کیفیت بلژیک ITQI در سال ۲۰۱۸ برای زعفران و هفت محصول دیگر خود شده است. در این تست محصولاتی از قبیل چای زعفرانی سحرخیز، دمنوش زعفرانی سحرخیز، نبات زعفرانی سحرخیز در کنار زعفران سحرخیز با بررسی ۲۰۰ نفر از سرآشپزان و کارشناسان خبره ارزیابی حسی موفق به کسب این نشان عالی شده‌اند. سحرخیز از عیار زعفران ایرانی جایگاه رفیعی برای مردم ایران ساخته است تا از آن به هنر خوب زیستن نگاه نوینی بیندازند.

 

 

 

 

 

برای مشاهده سایر اخبار گروه سحرخیز در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) روی این متن کلیک کنید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *