اهم اخبار

امضای نخستین تفاهم نامه شرکت مارگارین و نماینده اتحادیه غلات روسیه در ایران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نخستین و مهم ترین گام بین المللی شرکت مارگارین در دوره جدید برنامه این شرکت، با امضای تفاهمنامه برای ارتباط مستقیم با تولید کنندگان روغن خوراکی در روسیه ، برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط عمومی شرکت مارگارین در دیدار امیر خیابانی مدیرعامل شرکت مارگارین با شرکت های روسی ، نخستین تفاهم نامه در حوزه ی توسعه روابط تجاری با کشور روسیه در جهت خرید مستقیم از تولید کننده گان صاحب نام روسی، امکان سرمایه گذاری های مشترک در آینده ، امکان توسعه کشت فراسرزمینی ،به امضا رسید.

علیرضا جعفری نماینده اتحادیه غلات روسیه در ایران پس از انعقاد تفاهم نامه اشاره کرد:  براساس این تفاهم نامه، از این پس شاهد ارتباط مستقیم شرکت های تولید کننده روس با شرکت مارگارین  خواهیم بود و همچنین با توجه به بندهای موجود این تفاهم نامه در زمینه ی مشورت برای سرمایه گذاری های مشترک، استفاده از ظرفیت های بانکی در روسیه ، توافقات خوبی حاصل شده است.

کاظمی خیابانی ضمن اظهار امیدواری در خصوص نتایج مثبت این تفاهم نامه در آینده ، آن را نخستین و مهم ترین تفاهم نامه بین شرکت مارگارین با شرکت های روسی خواند و تاکید کرد: با امضای این تفاهم نامه می توانیم به طور مستقیم و بی واسطه با  تولید کنندگان اصلی روغن قراردادهای خرید و واردات منعقد نماییم.

مدیر عامل شرکت مارگارین با اشاره به نقش و اهمیت توسعه روابط اقتصادی با همسایگان، به ویژه کشور روسیه، ابراز داشت: نظر به این که در حال حاضر روسیه یکی از مهم ترین صادرکنندگان مهم روغن خوراکی در دنیا به شمار می آید و همچنین  با توجه به  نزدیکی جغرافیایی و روابط  سیاسی دوکشور، در زمینه‌ صادرات و واردات دو جانبه نیزبه همکاری های مشترک و تعامل گسترده تری  نیاز داریم.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: روابط عمومی شرکت مارگارین

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *