اهم اخبار

اولتیماتوم وزارت صنعت برای کاهش فوری قیمت روغن/ فرصت ۲ ماهه رد شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه انجمن روغن هرچه سریع‌تر لیست قیمت‌های جدید روغن را در کشور اعلام کند گفت: فرصت دو ماهه این انجمن رد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم؛ محمد مهدی برادران در واکنش به طفره رفتن انجمن روغن برای اعلام کاهش قیمت روغن اظهار داشت: انتظار انجمن روغن برای فرصت دو ماهه برای کاهش قیمت روغن انتظار به‌جایی نیست و از سوی ما رد می‌شود، انجمن روغن علاوه بر دنبال کردن حقوق خود، یک مسئولیت اجتماعی نیز دارد.

وی گفت: پاسخمان را رسمی به انجمن روغن اعلام کردیم که وقتی تعرفه قیمت روغن از سمت دولت کاهش یافته و از سوی دیگر قیمت جهانی روغن در حال کاهش است، انجمن روغن هم موظف است قیمت روغن را کاهش دهد و درخواست فرصت دو ماهه مورد قبول ما نیست. اگر انجمن روغن قیمت‌ها را کاهش ندهد، سازمان حمایت خود به طور مستقیم وارد موضوع می‌شود و لیست قیمت‌ها را اعلام می‌کند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: امیدواریم انجمن روغن هرچه سریع‌تر لیست قیمت‌های جدید روغن را در کشور اعلام کند چرا کاهش قیمت، نفع و خیرش به مردم خواهد رسید.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: تسنیم

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *