اهم اخبار

با تکیه بر توان متخصصان داخلی پگاه صورت گرفت: صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی در ساخت خطوط تولید و طراحی و ساخت تجهیزات در شرایط تحریم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در سه ماهه اول سال جاری، در ساخت و توسعه خطوط تولید پگاه گلستان، ۳۰ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی؛ مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، با اعلام این خبر افزود: برای تامین این ماشین‌آلات مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده بود که با تلاش متخصصان فنی مهندسی شرکت، این مبلغ به ۵ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان، طراحی و ساخت همزن تانک خامه عسل با هدف همگن شدن و ارتقای کیفیت محصول را نیز از دیگر پروژه های توسعه ای شرکت برشمرد.

وی افزود: با هدف توسعه بازارهای صادراتی ساخت پاستورایزر محصولات غلیظ فول اتومات ۵ تن بر ساعت و فیلر شیر کندانسه سطلی نیز انجام شد.

امجدی به جایگزینی و برنامه نویسی مجدد تجهیزاتی که به دلیل تحریمها در دسترس نبوده و معیوب شدن آنها باعث توقف کامل خط تولید می شد هم اشاره کرد.

گفتنی است، انجام پروژه تعویض تابلوها کنترل و قدرت و ارتقا سطح اتوماسیون استریلایزر ۶ تن و دستگاه پری پک فرانسوی، تغییر برنامه کارتن گذار تتراپک، تجهیز سیستم آبرسانی شرکت به RO و اورهال و اتوماسیون دستگاه بسته بندی کره ۱۰۰ گرمی از دیگر اقدامات شرکت پگاه گلستان در چند ماهه اخیر است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *