اهم اخبار

با حضور معاون علمی رییس‌جمهور صورت گرفت؛ انعقاد ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه در گردهمایی فناورانه صنعت غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه میان شرکت‌های حاضر در این رویداد منعقد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، در دو روز نخست گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی که در محل صندوق نوآوری در حال برگزاری است،  ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان میان شرکت‌های حاضر در این رویداد به امضا رسید.

بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی رئیس جمهور، سه توافق‌نامه در این گردهمایی میان شرکت‌های حاضر منعقد شد.

اولین توافق‌نامه میان دو شرکت با موضوع ارائه راهکار افزایش ماندگاری دونات و اشترودل بود که این توافق‌نامه با ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به امضا رسید.

توافق‌نامه‌ای میان دو شرکت دیگر در خصوص استفاده از پرتی انرژی در کارخانه تولیدکننده انواع نوشیدنی‌ها برای تولید برق توسط سیستم CHP به ارزش ۷ میلیارد تومان منعقد شد.

توافق‌نامه دیگری میان شرکت آرد قدس رضوی و یکی از شرکتهای دانش‌بنیان فناوران در رابطه با طراحی و ساخت ماشین‌ آلات و تجهیزات خط فرآوری کینوا به ارزش سه میلیارد تومان در حضور معاون علمی رئیس‌جمهور منعقد شد.

 

سرویس خبری: مجلس و دولت

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *