اهم اخبار

با حضور وزیر جهاد کشاورزی/ ۱۱ سامانه تولید دارو و سامانه ردیابی دام زنده رونمایی شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]11 سامانه اقلام تولید دارو و همچنین سامانه ردیابی دام زنده و فرآورده‌های خام دامی امروز با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد. [/heading]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور ‌۹۰ سال است که در عرصه‌های مختلف این بخش فعالیت می‌کند، گفت: باید امروز با فضل و لطف الهی آغاز مجددی باشد برای اینکه بدانیم کجا هستیم و به کجا خواهیم رفت.

وی افزود: همچنین بررسی کنیم که چگونه باید در خدمات، ارتقای کیفیت دهیم و در بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی با ارائه کیفی خدمات در همه عرصه‌های زندگی هویدا شویم.

خلج بیان داشت: برای آنکه شأن و جایگاه خودمان را به اندازه وزنی که داریم تبیین کنیم، راهی جز عبور از این مسیر نداریم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: اگر منافع ملی را سرلوحه کارمان قرار دهیم، قطعاً منافع صنفی حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: من امیدوار هستم جایگاه‌مان را تبیین کنیم و با تعامل و انسجام و هماهنگی در برنامه ملی قادر خواهیم بود نقش کاربردی سازمان دامپزشکی را هویدا کنیم.

در این مراسم با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۱ سامانه اقلام تولید دارو و همچنین سامانه ردیابی دام زنده و فرآورده‌های خام دامی رونمایی شد.

براساس این گزارش مردم از این به بعد می‌توانند با ارسال کدی که بر روی فرآورده‌های خام دامی وجود دارد، به شماره ۳۰۰۰۸۹۰۳ از سلامت محصول خود و مشخصات واحد تولیدی آن محصول آگاه شوند.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *