اهم اخبار

برگی دیگر از افتخارات شرکت صنایع شیر ایران؛ « صنایع بسته بندی پگاه» به عنوان واحد نمونه استاندارد استان تهران انتخاب شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در مراسم تقدیر از واحدهای نمونه استان تهران صنایع بسته بندی فراورده های شیری پگاه  به‌عنوان واحد نمونه استاندارد استان تهران معرفی شد.

به گزارش اگروفودنیوز، مراسم روز جهانی استاندارد با معرفی واحدهای نمونه استان تهران با حضور نیره پیروز بخت رییس سازمان استاندارد کشور، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران، محمد امامی امین، معاون اقتصادی استانداری تهران، علیرضا نبی، مدیر اجرایی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و  برخی از فعالان صنعت برگزار شد. طی این مراسم از واحدهای نمونه استانی نظیر شرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیر پگاه ، و…. تقدیر به‌عمل آمد. گفتنی است صنایع بسته بندی پگاه تنها شرکت در حوزه صنعت بسته بندی غذایی است که استاندارد های بین المللی را دارد و توانسته پس از بررسی های دقیق سازمان استاندارد تهران بعنوانه واحد نمونه انتخاب شود.

در این مراسم امامی امین، مدیرکل استاندارد تهران اذعان داشت: طی بازدیدی که از برخی از کارخانه‌‌ها داشتیم، دریافتیم واحدهای تولیدی که در چهارچوب قوانین و مقررات سازمان استاندارد فعالیت می‌کنند، واحدهای موفق‌تری هستند. از این‌رو ما برای این‌که بتوانیم ایران توسعه یافته و آبادداشته باشیم و با مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مقابله کنیم، باید دست از خودتحریمی برداریم.

بر پایه این گزارش نیره پیروز بخت در رابطه با شعار سازمان استاندارد گفت: شعار امسال روز جهانی استاندارد، استانداردهای بین‌المللی و چهارمین انقلاب صنعتی است. در این شعار چند مفهوم نهفته است که مهمترین آن انقلاب صنعتی استاندارد و بعد از آن بین‌المللی بودن این استانداردهاست.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *