اهم اخبار

بیست و هشتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران به میزبانی گروه صنعتی و پژوهشی زر به کار خود پایان داد + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در گروه صنعتی و پژوهشی زر پنج شنبه ۵ اسفند به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، در ابتدای مراسم اختتامیه این کنگره، دکتر مسعود صدری نسب، گزارشی از فرصتهای تحقیقاتی که در مرکز بین المللی وزارت علوم صورت می‌گیرد، ارائه کرد.

دکتر مسعود صدری نسب

سپس دکتر محمد حجتی دبیر کمیته علمی کنگره با اشاره به اینکه در روز نخست برگزاری این رویداد علمی بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت آنلاین و ۲۲۰ نفر به صور ت حضوری کنگره را دنبال کردند، گفت: در طی ۳۷ سال گذشته ۲۷کنگره برگزار شد که بیست و هشتمین کنگره با دو  تفاوت مهم، این رویداد را از بقیه کنگره های قبلی متمایز کرد.

حجتی افزود: ایده برگزاری کنگره در محیط صنعتی و خارج از دانشگاه، باعث شد تا این کنگره در گروه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شود.

وی تفاوت دوم این کنگره را تقدیر از اساتید پیشکسوت صنایع غذایی عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از دکتر شاهدی، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و سپس کادر اجرایی کنگره تقدیر به عمل آمد.

حجتی در ادامه از ارسال ۶۰۹ مقاله علمی به دبیرخانه کنگره خبر داد و گفت در این کنگره ۲۳ مقاله بصورت سخنرانی و ۴۱۲ مقاله بصورت پوستر پذیرفته شدند و بالای ۱۷۰ مقاله نیز موفق به پذیرش در کنگره نشدند.

وی در پایان از بنیانگذار، هیئت مدیره و پرسنل گروه صنعتی و پژوهشی زر تشکر کرد.

دکتر محمد حجتی دبیر کمیته علمی کنگره

همچنین در این کنگره از کتاب دایره المعارف کارآفرینی توسط دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، دکتر محمد حسین عزیزی، دکتر مهدی امینی و دکتر حسن زمانیان رونمایی گردید. مولفان کتاب دایره المعارف کارآفرینی دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، دکتر فاطمه حمیدی فر، مرتضی سلطانی، مهدی امینی، محسن امینی و آرش سلطانی هستند.

 دکتر فریدون رهنمای رودپشتی در حاشیه رونمایی از این کتاب گفت: از مهمترین دلایل رونمایی کتاب جامع دایره المعارف کارآفرینی در کنگره  اهمیت دانش و فن آوری در کسب وکارهای کارآفرینی از جمله صنایع غذایی است که توسط این کنگره هدف گذاری شده است. لذا گروه صنعتی و پژوهشی زر، دانش و کاربرد آن در توسعه کسب و کار کارآفرینان در صنایع غذایی را مورد توجه قرار داده است.

دکتر رهنمای رودپشتی
رونمایی از کتاب دایره المعارف کارآفرینی

در پایان این مراسم دکتر لیلا کمالی، مدیر واحد تحقیق و توسعه زر ماکارون از سه محصول فراسودمند جدید این شرکت (سمولینا پلاس) رونمایی کرد.

گفتنی است بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران با ارائه قطعنامه ای در پنج شنبه ۵ اسفند به کار خود پایان داد.

سرویس خبری: صنعت غذا

عکس : فاطمه کاشانی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *