اهم اخبار

تامین محصولات پروتئینی با حضور تشکل های دام و طیور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور خبرداد: تامین محصولات پروتئینی با حضور تشکل های دام وطیور

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از پات، افشین صدردادرس گفت: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در سال ۱۳۹۷ تشکیل و درحال حاضر حدود ۷ میلیون راس دام سبک ۳۰ هزار عضو درقالب ۳۸ واحد تعاونی در ۱۵ استان کشور تحت پوشش دارد که با توجه به توسعه شبکه تعاونیهای دام سبک در کشور واستقبال تولیدکنندگان این بخش از تشکیل تعاونی ها و کمک، همیاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیریت های استانی آن بسرعت در حال گسترش می باشد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت موجود و پتانسیل های که در آینده نزدیک به مجموعه تحت پوشش این اتحادیه ملی افزوده می گردد،  امکان تامین دام زنده و گوشت گوسفندی به منظور کمک به تعادل قیمت ها دربازار امکان پذیر می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد: این مهم درصورتی قابل اجرا خواهد شد که برنامه ریزی های منسجمی از سوی متولیان بازار اعم از بخش های دولتی وخصوصی و نمایندگان تولیدکنندگان  برای تامین وعرضه محصول درکل ایام سال انجام پذیرد .

مهندس دادرس گفت: آمادگی اتحادیه مرکزی دام سبک کشور برای هرگونه فعالیت، همکاری و هماهنگی در این خصوص به منظور تامین توام منافع تولیدکنندگان ومصرف کنندگان آمادگی خود را اعلام می نماید .

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور درپایان افزود: سایر تشکل های بخش دام و طیور نیز برای تبدیل به این هدف آماده همکاری می باشند.  

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *