اهم اخبار

تشکیل فراکسیون کشاورزی در مجلس دهم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی به دنبال تشکیل فراکسیون کشاورزی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، راه اندازی فراکسیون کشاورزی مجلس را اقدامی مفید و اصولی خواند و افزود: تشکیل فراکسیون کشاورزی موجب می شود که بخش کشاورزی در درجه بالایی از اولویت کاری مجلس قرار گیرد.

خلیل آقایی تشکیل فراکسیون کشاورزی را در طول عمر مجلس شورای اسلامی بی سابقه خواند و اظهار داشت: هرچند نمایندگان مجلس نسبت به بخش کشاورزی حساسیت و دغدغه لازم را دارند، اما با تشکیل این فراکسیون،حمایت و پشتیبانی از کشاورزان و بهره برداران وارد مرحله جدیدی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در صورت ایجاد فراکسیون کشاورزی در مجلس به دلیل اهمیت بخش کشاورزی، این فراکسیون همه جانبه و فراگیر باشد.

آقایی گفت: نمایندگانی که تشکیل فراکسیون کشاورزی را دنبال می کنند، می خواهند مجلس، نگاه ویژه به این بخش داشته باشد و ما هم از این ایده به منظور بهتر شدن شرایط بهره برداران استقبال می کنیم.

وی با بیان این که کشاورزان به عنوان زحمتکش ترین و صادق ترین اقشار جامعه با مشکلات فراوانی روبرو هستند، حمایت از آنان به منظور بهبود و رونق کسب و کارشان را وظیفه دولت و مجلس عنوان کرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و اتخاذ سیاست ها و اجرای برنامه های جدید وزارت جهاد کشاورزی، این بخش روند خوبی را طی کرده و در زمینه تامین بذرهای با کیفیت، ماشین آلات و سایر نهاده ها، گام های موثری برداشته شده، اما هنوز از نظر قانونی و اعتباری، نیاز به حمایت و سیاست های تشویقی داریم.

آقایی اذعان داشت: امیدواریم با تشکیل فراکسیون کشاورزی در مجلس دهم، گام های بلندی در همکاری با بخش کشاورزی برداشته شود.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *