اهم اخبار

تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل از طریق یکی از شرکت‌های مستقر در پارک استان خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، ابراهیم پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده‌های تولیدی زنبور عسل به منظور تدوین استاندارد عسل ایران و با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل در حوزه اصلاح و تولید گونه‌های خاص زنبور عسل با بسترسازی پارک علم و فناوری استان ایجاد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل در راستای برندسازی عسل و فرآورده‌های تولیدی زنبور عسل در بازارهای بین‌المللی، ایجاد این آزمایشگاه را مهم ارزیابی کرد.

وی از آمادگی پارک علم و فناوری اردبیل جهت بسترسازی برای فعالیت‌های اولویت‌دار در زمینه‌های مختلف تجاری‌سازی در راستای فعالیت پارک علم و فناوری خبر داد.

گفتنی است، با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل توافق‌نامه ایجاد آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده‌های تولیدی زنبور عسل با هدف تدوین استاندارد و توسعه آنالیزهای استاندارد عسل در کشور ایجاد شد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *