اهم اخبار

تنتوریم؛ برندی که به سلامتی جهان می اندیشد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت تنتوریم TENTORIUM از سال ۱۹۸۸ در بازار فعالیت می کند. بیش از سه دهه است که این تجارت از یک کندو شروع شده است و حالا به سطح یک شرکت بین المللی با تولید و ارائه خدمات با فن آوری بالا و مراکز خدمات در سراسر جهان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از عسلنا؛ در حال حاضر تنتوریم در بلاروس، اوکراین، قزاقستان، مغولستان، چین، گرجستان، آذربایجان، مولداوی، صربستان، مقدونیه و همچنین در سراسر اتحادیه اروپا نمایندگی دارد. ساکنان ایالات متحده آمریکا، کانادا، ترکیه، ایران و امارات متحده عربی محصولات بی نظیر این شرکت را می شناسند و آنها را دوست دارند. جغرافیای حضور محصولات این برند در حال حاضر بیش از ۴۰ کشور را شامل می شود و همچنان در حال گسترش است.

شرکت بزرگ و معتبر تنتوریم برای میلیون ها نفر یک محصول منحصر به فرد، یک تجارت پایدار و یک مجموعه قدرتمند در صنعت زنبورعسل برای پردازش تمام محصولات شناخته شده زنبورداری و محصولات گیاهی طبیعی است.

محصولات تنتوریم طبیعی، ایمن و موثر هستند. این مجموعه به طور فعال فلسفه سلامتی را ترویج می کند. برای حفظ سلامت، زیبایی و طول عمر بشر محصولات با کیفیت تولید و عرضه می نماید تا مصرف کنندگان با خیال راحت از آن ها استفاده کنند.

پایه منحصر به فرد محصولات تنتوریم از عسل طبیعی، بره موم، گرده گل، نان زنبور عسل، ژل رویال، موم و سایر محصولات زنبورداری تشکیل شده است. هر دسته از مواد اولیه، قبل از تبدیل شدن به بخشی از محصولات این برند، تحت یک آزمایش و کنترل کیفیت آزمایشگاهی دو سطحی قرار می گیرد. این رویکرد جدی و مهم ایمنی محصول و عملکرد بالا را تضمین می کند.

هر محصول از برند بزرگ تنتوریم TENTORIUM نتیجه تحقیقات عمیق علمی است که بر اساس فرمول های آزمایش های بالینی ایجاد شده و تأیید شده از طریق کمیته علمی و فناوری ایالتی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ساخته شده است.

آنچه برای وضعیت فعلی بازار بسیار مهم است عسل با کیفیت بالا، قرص های مغذی، مرهم های پر کننده، ترکیبات عسل و مواد شیمیایی حاوی طیف غنی از ویتامین های طبیعی، میکرو عناصر و مواد مغذی است که به بهبود کل ارگانیسم کمک می کند، جوانی را طولانی می کند، زیبایی را حفظ میکند، انرژی و نشاط می دهد.

تنتوریم رولاند تنها مجموعه در جهان است که کاملاً طیف وسیعی از محصولات زنبورداری را پردازش می کند تا مطابق با اصول استاندارد جهانی HACCP برای ایمنی انسان کار کند. این شرکت نظارت دائمی دارد و طی آن پارامترهای امنیتی کنترل می شوند.

کلیه مواد اولیه با تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته که توسط مهندسان آلمانی طراحی شده امد و هیچ نمونه مشابهی در جهان ندارد، تحت پردازش قرار می گیرند. این فعالیت ها از انتشار محصولات تضمینی بی خطر و با کیفیت اطمینان می دهند.

به گفته رئیس سابق فدراسیون جهانی انجمن های زنبورداری (آپیموندیا) ژیل راتیا، که از بیش از ۲۰۰ کارخانه فرآوری و بسته بندی عسل در ۱۳۰ کشور بازدید کرده است، TENTORIUM  RULAND  بهترین کارخانه جهان برای پردازش لیست کاملی از محصولات جانبی دارد.

امروز تنتوریم ارزش هایی دارد که برای همه مشخص است. کیفیت و صداقت شعاری است که شرکت عسل تحت آن زندگی می کند و برای سلامتی و رفاه بشریت کار می کند.

رئیس و بنیانگذار شرکت، Rail Khismatullin می گوید : «ما یک خانواده بزرگ هستیم و با هم می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. ما محصول خود را به تمام جهان معرفی خواهیم کرد، ما در حال کار بر روی آن هستیم! شرکت تنتوریم چیزی برای گفتن و ارائه به جهان دارد.»

سرویس خبری: بین الملل

منبع: عسلنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *