اهم اخبار

حضور تک ماکارون در نمایشگاه بین المللی غذایی استانبول

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 نمایشگاه صنایع غذایی استانبول با حضور شرکت تک ماکارون (۲۰۲۲ WorldFood Istanbul) از ۱۰ الی ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (WorldFood Istanbul) بزرگترین و موفق‌ترین نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی در ترکیه است. این رویداد سالانه بیش از ٣۶٠ تولیدکننده محلی و بین‌المللی غذا را به خود جذب می‌کند تا با یکدیگر شبکه ارتباطی ایجاد کرده، مذاکره نمایند و با خریداران صنعت خوراکی ترکیه تجارت کنند. از سال ١٩٩٣ نمایشگاه صنایع غذایی استانبول رویدادی قابل اعتماد برای بازار به شمار می رود که روندها و گرایشات این صنعت را بازتاب داده، آغازکننده همکاری‌های بین‌المللی بوده و آخرین تولیدات خوراکی و نوشیدنی را به بازار ترکیه وارد کرده است.

در نمایشگاه صنایع غذایی ترکیه خریداران بسیاری از کشورهای همسایه، همچون کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه حضور دارند.

شرکت تک ماکارون در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

یک بار دیگر شرکت تک ماکارون در سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استانبول حضور یافت، علاقمندان می‌توانند از در غرفه سالن ۳: B501 تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ بازدید نمایید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *