اهم اخبار

حضور شرکت دانش بنیان زرگرین در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، نهاده‌ها و صنایع وابسته مشهد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت دانش بنیان زرگرین که از زیر مجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر و تنها تولید کننده کود ارگانیک از پایه غلات است در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد که از تاریخ ۴ الی ۷ بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی این شهر برگزار گردیده حضور فعال و چشمگیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، زرگرین عضو رسمی انجمن تولید کنندگان کود ایران است که ضمن تولید و عرضه انواع کودهای آلی ویژه به بخش کشاورزی کشورمان تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک انحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف نیز کودهای آلی تولیدی خود را صادر می کند.

کودهای زرگرین حاوی مقادیر قابل قبولی از اسیدهای آمینه هستند که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلول‌های بنیادی تولید شده و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.

در این نمایشگاه که با استقبال قابل توجه فعالان بخش کشاورزی همراه است، بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نهاده های کشاورزی، ماشین آلات، کود و سم و شرکت های کشت و صنعت و بویژه شرکت‌های دانش بنیان از داخل کشور حضوری موثر دارند.

استفاده کشاورزان از محصولات ارگانیک زرگرین باعث شده ضمن کاهش هزینه های کشاورزی ،شوری زدایی، کم کردن مصرف آب، سرعت بخشی به روند رشد گیاه، افزایش تناژ در هکتار، بهبود قابل توجه محصول را نیز بدنبال داشته باشد.

بر اساس این گزارش، محصولات زرگرین علاوه بر رفع نیاز داخل به کودهای آلی و آمینو اسید ،ضمن کمک به تامین امنیت غذایی در داخل در مسیر صادرات به کشورهای مختلف نیز قرار گرفته است

کارشناسان شرکت دانش بنیان زرگرین در غرفه شماره ۲۲ سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد از ساعت ۱۵ الی ۲۱ آماده حضور شما علاقمندان صنعت کشاورزی می باشند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *