اهم اخبار

دبیر انجمن کارفرمایی صنعت گوشت و بسته بندی مواد پروتئینی کشور: انتشار فیلم خلاف واقع آبروی صنعت گوشت را به مخاطره انداخته است+فیلم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر مسعود رسولی از پلیس فتا خواست تولیدکننده فیلم شستشوی گوشت چرخکرده شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در پی انتشار فیلمی از شستشوی گوشت چرخکرده در فضای مجازی دبیر انجمن کارفرمایی صنعت گوشت و بسته بندی مواد پروتئینی کشور از پلیس فتا خواستار معرفی شخص تولیدکننده این فیلم به مراجع قضایی شد.

متن نامه ارسالی دکتر مسعود رسولی به پلیس فتا به شرح زیر می باشد:

احتراما به استحضار می‌رساند اخیرا فیلمی توسط یک خانم تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده که به آبرو و اقتصاد یک صنعت و یک شرکت که ۱۵۰۰ نفر پرسنل مستقیم دارد آسیب وارد کرده، محتوای فیلم ضبط شده شستشو یک تکه گوشت چرخکرده است که با توجه به اینکه آنالیز گوشت حدود ۷۰درصد آب با مقداری پروتئین و چربی و مواد معدنی است وقتی گوشت شستشو می‌شود رنگدانه میرگلوبین بین آن خارج می‌شود و بافت پروتئینی و چربی سفید رنگ باقی می‌ماند، این آزمایش را با هر گوشت چرخکرده ای انجام بدهید به این صورت می‌شود.

در صورتی که ایشان شکایتی داشت می توانست با سازمان دامپزشکی کشور تماس بگیرد. مراجع نظارتی و واحد بازرسی انجمن آن پلیس محترم خواهشمند است تولیدکننده فیلم شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شود.

فیلم صحبت های دکتر مسعود رسولی، دبیر انجمن کارفرمایی صنعت گوشت و بسته بندی مواد پروتئینی کشور در خصوص فیلم منتشر شده از شستشوی گوشت چرخکرده در فضای مجازی:

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *