اهم اخبار

دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران درگفتگو با اگروفودنیوز: امنیت غذایی در گرو ارتباط با تشکل‌ها است +ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محسن نقاشی معتقد است تنها راه جلوگیری از بخشنامه های خلق‌الساعه ارتباط موثر دولت با تشکل‌ها است که نتیجه آن چیزی جز امنیت غذایی و کیفیت محصولات صنایع غذایی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ضمن مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه مربوطه و اشتقبال شرکت ها از آن به خبرنگار ما گفت: شور و شعفی در نمایشگاه ها وجود دارد که نشان دهنده پویایی صنایع غدایی در کشور است.

نقاشی بیان کرد:در طی این ۴ دهه صنایع غذایی نسبت به سایر صنایع موفق تر عمل کرده است و بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر صادر می‌شود زمانی وارد می‌شدند. این دستاورد خوبی است که زمانی واردکننده آب‌نبات چوبی بودیم و اکنون آن را صادر می‌کنیم‌.

این فعال صنایع غذایی در خصوص عملکرد دولت گفت: بعد از گذشت یکسال از دولت سیزدهم باید مطالبه‌گری خود را افزایش دهیم. به نفع دولت‌ها است که قانون بهبود محیط کسب و کار را رعایت کرده و از تشکل‌ها و واحدهای تولیدی نظرسنجی کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از مطالبات فدراسیون رعایت قانون بهبود محیط کسب و کار است و مدتی است وزرا نیز به این موضوع ورود کرده اند.

نقاشی خاطر نشان کرد: جلسات ستاد رفع موانع تولید که با وزرات کشور در دولت قبلی برگزار می‌شده همچنان ادامه دارد و بسیاری واحدها از قوانینی که ستاد تسهیل مصوب کرده است اطلاع ندارند.

وی افزود: تولیدکنندگانی که مشکلات روزمره دارند با فدراسیون مطرح کنند تا در جلسات این موارد مطرح و رفع شود.

دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران در پایان گفت: تنها راه حذف بخشنامه های خلق‌الساعه ارتباط با تشکل‌ها است و امنیت غذایی و کیفیت غذا در گرو این ارتباط است.

برای مشاهده ویدیوی این مصاحبه روی فیلم زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *