اهم اخبار

دبیر همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری: کسب موفقیت برای بانوان ایرانی اراده فولادین می‌طلبد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دومین همایش تقدیر از بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری با هدف ارج نهادن به حوزه کارآفرینی و نمایان ساختن تلاش و همت بانوان فعال در حوزه صنایع غذایی، خدمات غذا و گردشگری و همچنین با همکاری اساتید، پیشکسوتان و نخبگان صنایع غذایی و خدمات وابسته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در این همایش که روز شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برپا شده بود، دنیا اخگری، دبیر دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، ضمن گرامی‌داشت موفقیت بانوی ایرانی در عرصه خلاقانه، خانواده محور و ارزشمند و تخصصی صنعت غذا اظهار داشت: من به عنوان شاگرد همه اساتید حاضر در این همایش به خوبی واقفم که کسب موفقیت در هر عرصه‌ای برای بانوان ایرانی به‌ویژه در شرایط موجود، اراده‌ فولادین و کفش آهنین می‌طلبد.

وی سپس با اشاره به این‌که خدمت به بانوان کارآفرین رسالت اوست گفت: سعی بر این است که تا نفس در سینه دارم هر آنچه در توان دارم را در راستای حمایت و همراهی از کسب و کار بانوان ارزشمند سرزمین خود به کار گیرم.

اخگری در انتها خطاب به بانوان کارآفرین حاضر در این همایش اظهار داشت: بهشتی که هم‌اکنون در آن حضور دارند، زیر پای مادرانی چون آن‌ها شکفته است.

گفتنی است در این همایش دکتر قربان محمد پورقاز، عضو شورای مسئولیت اجتماعی، دکتر بابارضا، رییس باشگاه غذا و خوراک‌شناسی یونسکو، عصمت قانع، مدیرعامل و مؤسس شرکت صنعتی بازرگانی نگین گلستان، سیده فاطمه سادات، مؤسس و مدیرعامل «مؤسسه حال خوب زندگی» و… به ایراد سخنرانی پرداختند./اقتصاد سبز

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *