اهم اخبار

دو هزار تن مرغ آماده عرضه به بازار است/ تنظیم بازار میوه شب عید بر عهده وزارت صمت است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر جهاد کشاورزی از عرضه دو هزار تن مرغ برای برای تنظیم بازار نوروز خبر داد و گفت: در تخم مرغ با مازاد تولید مواجه هستیم و نگرانی‌هایی که درباره افزایش قیمت به دلیل بسته‌بندی وجود داشت نیز برطرف شد چرا که الزامی برای آن نیست.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، کاظم خاوازی با بیان اینکه دیگر صفی برای مرغ تشکیل نمی‌شود گفت: دو هزار تن مرغ مازاد گرم داریم که برای تنظیم بازار ایام نوروز عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مرغ گرم هزاران تن مرغ منجمد در حال عرضه است که قیمت بسیار مناسبی دارد.

خاوازی با تاکید بر اینکه امیدواریم مشکل توزیع حل شود، افزود: علاوه بر میادینی که شهرداری دارد ما نیز یک میدان مختص به خود داریم که برای توزیع مرغ و تخم‌مرغ در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهیم داد.

وی درباره تامین تخم‌مرغ بازار نوروز نیز گفت: در تولید تخم‌مرغ با مازاد زیادی روبرو هستیم که برای آن باید به خرید از مرغداران و انبار آن ورود کنیم.

وی تصریح کرد: مردم نیز نگران افزایش قیمت به دلیل بسته‌بندی نباشند چرا که الزامی در بسته‌بندی تخم‌مرغ نیست.

وزیر جهاد کشاورزی با یادآوری اینکه امسال هم تنظیم بازار میوه شب عید برعهده وزارت صمت است، افزود: ما برای کمک به وزارت صمت برای تنظیم میوه شب عید سازمان تعاون روستایی و اتحادیه باغداران را به کار گرفته‌ایم.

خاوازی در پایان گفت: با توجه به میزان تولید میوه در سال جاری و ذخایر وزارت صمت و همکاری‌های دو جانبه در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *