اهم اخبار

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی: اُفت ۴۰ درصدی فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی، فروشی و کافه قنادی گفت: خرید و فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد اُفت داشته است.

 

 

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار شیرینی گفت: خرید و فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد اُفت داشته است.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی با اشاره به اینکه خرید شیرینی در ماه مبارک رمضان کمتر شده است اظهار کرد: امسال بازار زولبیا و بامیه بازار آرامی را تجربه کرد و نسبت به سال گذشته از نظر تقاضا کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی قنادی با بیان اینکه امسال افزایش قیمتی بر بازار شیرینی نداریم تصریح کرد: تصمیم گیری برای قیمت مصوب از سوی سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

بهره‌مند در ادامه از قیمت نرخ‌های مصوب شیرینی در سال گذشته گفت: شیرینی‌تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان مشخص شده است.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون قنادی‌های سطح شهر آمادگی کامل برای عرضه شیرینی در این ایام را دارند و جای هیچگونه نگرانی مبنی بر تامین و کمبود عرضه نیست.

به گفته شیرازی، تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت بهداشت و همچنین قیمتی مستمر سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در سراسر کشور قرار دارند.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در ادامه تاکید کرد: به همه واحد‌ها ابلاغ کرده ایم که حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.

به گفته بهره مند، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با تلفن ۱۲۴ و یا اتحادیه تماس بگیرند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *