اهم اخبار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

داوود شهرکی قیمت جدید انواع نان در استان را اعلام کرد و گفت: این قیمت‌ها از ۱۴ اردیبهشت ماه ابلاغ شده و توسط نانوایان قابل اجرا است.

 

 

وی افزود: طبق تعرفه جدید هر قرص نان سنگک ماشینی با وزن چانه ۴۰۰ گرمی ۶۶۰ تومان، سنگ سنتی با همین وزن ۷۱۵ تومان و نان لواش تنوری عراقی و سنتی با وزن چانه ۲۰۰ گرم ۲۷۵ تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین قیمت جدید نان لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه ۲۲۰ گرم و لواش ماشینی دوار با وزن چانه ۲۳۰ گرم ۲۷۵ تومان و لواش ماشینی اتومات با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۲۲۰ تومان اعلام شد.

وی بیان کرد: نرخ جدید نان بربری، فری ماشینی و تافتون سنتی و ماشینی با وزن ۴۵۰ گرم هر قرص ۵۵۰ تومان و تافتون دستگاهی (انبوه پز) با وزن چانه ۹۰۰ گرم ۱,۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

شهرکی با اشاره به قیمت‌های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان نیز گفت: از امروز هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت ۸۰۰ تومان به نانوایان عرضه خواهد شد.

وی از مردم خواست نان مورد نیاز خود را تنها با قیمت‌های اعلام شده خریداری کنند و به هیچ وجه حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از میزان اعلام شده در نانوایی‌های یارانه‌ای نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: چنانچه شهروندان تخلفی مشاهده کردند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *