اهم اخبار

رئیس فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی کشور: ایجاد سازمان بازرگانی باعث بهبود روند امور مربوط به بازرگانی می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس امیررضا ثابت پی می گوید: وجود سازمان بازرگانی از نبود آن بهتر است و تشکیل آن باعث می شود وزارت صمت از حالت کنونی خارج شود و امور بازرگانی به طور مستقل و به شکل بهتری انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، امیررضا ثابت پی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی از “ارزیابی ایشان از لایحه دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی و نقاط قوت و ضعف چنین سازمانی در مقابل با وزارت” گفت: مجلسی ها تمایل دارند این ارگان به صورت وزارت باشد که قادر باشند نظارت خود را به طور کامل بر آن داشته باشند و در صورت نیاز بتوانند مسئول مربوطه را استیضاح کنند و از طرفی بده و بستان های سیاسی و یا امتیازات لازم برای شهر و استان خود داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو افزود: اگر  بخش بازرگانی به صورت سازمان اداره شود ، باعث چابکی بیشتر این بخش می شود و امور راحت تر و به صورت بهتری صورت می پذیرند.

 ثابت پی بیان کرد: تشکیل سازمان بازرگانی نقطه ضعف و نقطه قوت دارد، نقطه ضعف آن این است که به کسی پاسخگو نیستند و هر بخشنامه ای را به درست یا غلط  می توانند صادر کنند  و نقطه قوت آن بالا رفتن سرعت کار است چرا که نسبت به وزارت از قدرت بیشتری برخوردار است.

این کارآفرین صنایع غذایی کشور در پایان گفت:به طور کلی ایجاد سازمان بازرگانی بهتر است و وجود آن بسیار مفیدتر از نبود این سازمان است  چرا که بخش بازرگانی در وزارت صنعت و معدن و تجارت گم شده است و ایجاد این سازمان باعث بهبود روند امور می شود و دولت باید سریعتر این سازمان را تشکیل دهد تا وزارت صمت از این هرج و مرج خارج شود.

امیررضا اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *