اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره شرکت زعفران مصطفوی در گفتگو با اگروفودنیوز:ضرورت نشست های منطقه ای رئیس جمهور با نخبگان در جهت ریشه یابی چالش های تولید و اقتصاد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس انجمن فرانگران نوین می گوید: علاوه بر دیدار چهره به چهره رئیس جمهوری با شرکت های بزرگ صنعتی، نشست های منطقه ای نیز کمک زیادی در شناسایی چالش ها و ریشه یابی آنها خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، سید احسان مصطفوی ” رئیس هیئت مدیره شرکت زعفران مصطفوی  در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ” دو سال از آغاز فعالیت دولت سیزدهم این دولت تا چه حد توانسته در ثبات بازار ارز و تورم موفق عمل کند؟”به خبرنگار ما گفت: عوامل متعددی بر ثبات نرخ ارز موثر هستند از جمله تورم، نرخ بهره، مبادلات خارجی که کشور دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن فرانگران نوین افزود: بدهی دولت، شاخص نسبت قیمت کالاهای صادراتی به وارداتی، ثبات سیاسی کشور، کم بودن رغبت سرمایه گذاری خارجی یا رکود اقصادی، سفته بازی و … نیز از جمله این عوامل هستند.

مصطفوی بیان کرد: بنابراین هنوز برای دولتی که دوسال است روی کار آمده و کارهایی را در حوزه های متنوعی شروع کرده است قضاوت زود است منتها باید بگوییم در برخی از حوزه شاهد عملکرد مناسبی هستیم و اقدامات اساسی خوبی در دست است اما در برخی از حوزه ها هنوز باید کار بیشتری انجام بگیرد.

این فعال اقتصادی دیدار چهره به چهره رئیس جمهوری را با کارآفرینان و شرکت های بزرگ صنعتی در جهت حمایت از  تولیدکنندگان را موثر دانست و تصریح کرد: قطعا دیدار چهره به چهره موثر است اما در کنار این دیدارها، نشست های منطقه ای نخبگانی ضروری است، که ضعفها و مشکلات راشناسایی و ریشه یابی شود تا  دولت بتواند  مسائل و چالش های  مطروحه را به خوبی مدیریت کند و راهکارهای مناسبی برای حل و فصل آنها ارائه دهد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *