اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران:تحریم های ظالمانه باعث کاهش صادرات محصولات شده است/ صادرات محصولات سبزان به کانادا وامریکا+ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، دکتر احمد فتح الهی در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود گفت:بیش از چهل سال در صنعت غذا فعالیت دارم که شرکت سبزی ایران را دز سال ۱۳۶۰ با تولید ادویه کاری استارت زدیم و در حاضر بیش از ۱۳۰ محصول در سبدکالایی داریم.

وی گفت: محصولات این شرکت به اغلب کشورها از جمله کانادا و حتی امریکا صادر می شود و تلاش داریم صادرات محصولتمان را در زمینه غذاهای نیمه آماده و انواع چاشنی ها و ادویه جات گسترش دهیم.

دکتر فتح الهی افزود: شرکت سبزان از سی سال گذشته همواره در این نمایشگاه حضور قوی داشته است که تنها نقطه ضعف این نمایشگاه عدم حضور تجار خارجی به دلیل تحریم های ظالمانه است،باعث ضربه به صادرات صنایع غذایی شده است.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی با اشاره به برگزاری همایش ملی صادرات در حاشیه نمایشگاه ایران اگروفود گفت: این همایش روز یکشنبه ۲۸ خرداد در سالن سبز نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که چالش های صادرات محصولات صنایع غذایی و نمایشگاههای بین المللی مورد بررسی قرار می گیرد.

این کارآفرین برتر ملی کشور بیان کرد:شرکت سبزی ایران با داشتن ۲۵۰ هکتار زمین کشاورزی و همچنین خرید سبزی از سراسر کشور از فصول مختلف وارد کارخانه می کنیم و پس از فرآوری و بسته بندی به بازارهای داخلی و خارجی توزیع می گردد.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *