اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران در گفتگو با اگروفودنیوز : کارآفرینان در شرایط سخت با ایجاد اشتغال توانسته اند نقش مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه به خوبی ایفاء و به رشد صادرات غیرنفتی کمک شایانی کنند

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس احمد فتح الهی گفت: : اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط سخت و دشوار، کارآفرینان بتوانند با ایجاد اشتغال، مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه ایفا کنند و باعث رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور شوند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی،رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران  در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه” کارآفرینان تا چه حد در شرایط سخت تحریمی کشور توانسته‌اند به اهداف مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کمک کنند. در این زمینه ارگان های دولتی در این مسیر چه حمایتی از تولیدکنندگان داشته اند؟”  گفت: متاسفانه در چند سال اخیر با شدت گرفتن تحریم های یکجانبه و غیر انسانی کشورهای غربی  و امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واژه جدید اقتصاد مقاومتی به ادبیات اقتصادی کشور اضافه و به فراخور حال و روز اقتصاد کشورمان مورد بحث قرار گرفته است.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط سخت و دشوار، کارآفرینان بتوانند با ایجاد اشتغال، مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه ایفا کنند و باعث رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور شوند.

فتح الهی ادامه  داد: خوشبختانه کارآفرینان در دوره تحریم علی الرغم فشارها و محدودیت های ایجاد شده توسط کشورهای غربی و همچنین قانون های غیر تخصصی که از طرف دولت تصویب و ابلاغ گردیده به خوبی توانسته اند ظرفیت های بالقوه اقتصادی کشور را بالفعل کرده و افق های روشنی برای آینده و استقلال اقتصادی کشور ایجاد کنند.

این کارآفرین برجسته کشور افزود:استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید  و تسریع فعالیت این کسب و کارها در حوزه های مختلف اقتصادی نشان از امید و خودباوری کارآفرینان نسبت به آینده اقتصادی کشور دارد و کارآفرینان در این شرایط سخت با ایجاد اشتغال و حمایت از مردم توانسته اند نقش مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه را به خوبی ایفاء و به رشد صادرات غیرنفتی کمک شایانی انجام دهند .

مهندس فتح الهی در پایان گفت: در این زمینه کارآفرینان باید حس تشخیص بالایی داشته باشند تا بتوانند در مقابل فشار تحریم ها آن را کنترل و بی اثر کنند و وابستگی ها را کم و تولید داخل را گسترش دهند .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. ن says:

    بنام خداوند بزرگ
    با ارزوی تندرستی و موفقیت برای جناب مهندس احمد فتح الهی که واقعا انسان شایسته و درستکار می باشند برایشان ارزوی درجات عالی می نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *