اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی نان سحر در پیامی روز ملی نان را تبریک گفت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهدی خانمحمدی با تبریک ۲۲ آبان ماه روز ملی نان  گفت :فرهنگ تولید و مصرف  نان های صنعتی باعث کاهش قابل توجه ضایعات نان در کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، رئیس هیئت مدیره گروه نان سحر در گفتگو با خبرنگار ما روز ملی نان را  به همموطنان عزیر و همکاران  در صنعت غذا تبریک گفت و افزود:  خوشبختانه در طی سالهای اخیر فرهنگ تولید و مصرف نان های صنعتی رشد پیدا کرده و به کم شدن ضایعات نان کشورمان کمک شایانی کرده است .

خانمحمدی در ادامه گفت : در همین  ارتباط آرزو دارم که تمام نان های تولیدی کشورمان سالم و با کیفیت به دست مصرف کنندگان  برسد و شاهد این باشیم که ارتباط تولید با مصرف کم بشود که این ارتباط تنگاتنگ سبب شود که بتوانیم به ذائقه همه ی مصرف کننده دست پیدا کنیم.

گفتنی است نان سحر فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ در زمینه تولید نان و تحت عنوان نان بولکی پزی سحر آغاز نموده و از همان سال ضمن برقراری ارتباط با کمپانی های معظم بین المللی تولید کننده نان در کشورهای اروپایی، گامی بلند در راستای ارتقا سطح کیفی، ایجاد تنوع و کاهش ضایعان نانهای حجیم و نیمه حجیم برداشته است.

گروه صنعتی نان سحر به عنوان پیشگام در صنعت تولید نان، ماشین آلات و مواد بهبود دهنده در کشور از سالیان گذشته فعالیتهای خود را در  چهار زیر مجموعه:

۱- صنایع پیشرفت پخت سحر  (سازنده انواع ماشین آلات تولید نان حجیم و شیرینی – از سال ۱۳۶۳)

۲- شرکت ثمین نان سحر (تهیه و تولید انواع بهبود دهنده و مواد افزودنی برای صنایع نان و شیرینی – از سال ۱۳۷۶)

۳- شرکت نان سحر (تولید انواع نان حجیم و نیمه حجیم – از سال ۱۳۵۰)

۴- آموزشگاه نان سحر (اجرای دوره های تخصصی تولید نان از سال ۱۳۸۵)

آغاز نموده و روند فعالیتهای تولیدی و تحقیقاتی خود را با رشد فزاینده ای دنبال می نماید.

ساختمان نان سحر، در خیابان شریعتی در زیر بنایی به مساحت ۲۵۰۰ متر، (شامل بخش های اداری، تجاری، تولیدی و تحقیقاتی) واقع شده و آماده اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان خود می باشد.

شعار گروه نان سحر :ما همچنان بر این مهم استواریم که نان تنها یک واژه نیستنان طعم زندگی است

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *