اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه نان سحر در گفتگو با اگروفودنیوز؛ چالش اصلی صنعت نان، معلوم نبودن متولی است + ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهدی خانمحمدی معتقد است یارانه صنعت نان مستقیما باید به مصرف کنندگان برسد تا آنها بتوانند نان مصرفی خود را از بین نان سنتی و صنعتی انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی«اگروفودنیوز»مهدی خانمحمدی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه نان سحر گروه نان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه نان به خبرنگار ما گفت : در گروه نان سحر توسط شرکت پیشرفت پخت سحر ماشین‌آلات صنعت نان از صفر تا صدش را در ایران تولید می‌کنیم ، در یکی دیگر از شرکتهای تابعه گروه به نان ثمین نان سحر مواد اولیه نان را تولید می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره گروه نان سحر افزود : در طول این سالیان در نوآوری محصول نان پیش‌قدم بودیم و سعی کردیم که حدود نزدیک به ۱۸۰ نوع نان تولید کنیم که برای هر ذائقه‌ای نان داشته باشیم.

برای مشاهده واضح ویدیو مربع زیر کادر را بزنید و ترجیحا فیلتر شکن خاموش باشد

این تولیدکننده صنعت نان ادامه داد : از کودکان ۲ سال به بالا تا سالمندان عزیز می توانند برحسب سلیقه و ذائقه نان خود را از نان سحر تهیه کنند.

خانمحمدی افزود: در تمام این سالها تلاش کردیم با تولید نان های سلامت محور و بخشی از تولیدات ما به گروههای حساس نظیر بیماران سلیاکی تعلق دارد که تنها در گروه نان سحر تولید می شود و اعتقاد داریم سود معنوی این تولیدات برای گروه نان سحر بسیار ارزشمندتر است.

این فعال صنعت نان کشور بیان کرد: بزرگ‌تر از همه دانشگاه داریم که هم نیروهای خود و نیروهای همکاران را آموزش می‌دهیم چرا که رقبا را رفیقان خود محسوب می کنیم و در تلاش هستیم در جهت اعتلای صنعت نان قدم برداریم و ضایعات نان را در کشور به حداقل ممکن برسانیم و نان با کیفیت به دست مصرف کنندگان برسانیم.

رئیس هیئت مدیره گروه نان سحر فقدان متولی برای صنعت نان را چالش مهم این صنعت عنوان کرد چرا که مشخص نیست متولی این صنعت استراتژیک کیست ؟

دولت گندمی را که به نانوایی های سنتی هزار تومان می دهد به ما ۱۶ هزار تومان می دهد و این بتعث نابرابری در رقابت بین نان سنتی و صنعتی می شود .

وی افزود: اگر آزادسازی صورت بپذیرد،سوبسید نان مستقیما به مصرف کننده داده شود، مردم خود تصمیم می گیرند کدام نان را برای مصرف استفاده کنند.

خانمحمدی با بیان اینکه نمایشگاه نان با اینکه نام بیمن المللی را با خود به یدک می کشد ولی ما نبود شرکتهای خارجی و حتی بازدیدکنندگان سایر کشورها را احساس کردیم ولی در بخش داخلی استقبال بسیار بالا بود.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *