اهم اخبار

رکوردشکنی ایرانی‌ها در نمایشگاه گلفود دوبی/اعزام ۶۵۰ مدیر صادرات و بازاریابی واحدهای تولیدی به امارات

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، حضور ۷۱ شرکت ایرانی در شرایط تحریم را در نمایشگاه گلفود دوبی یک رکورد درخشان دانست و گفت: ۶۵۰ مدیر صادرات و بازاریابی بنگاههای تولیدی- صادراتی در قالب هیات های تجاری به امارات متحده عربی می‌روند.

به گزارش اگروفودنیوز،احسان قمری از حضور ۷۱ شرکت ایرانی فعال در حوزه های مواد و صنایع غذایی در نمایشگاه بین‌المللی گلفود امارات متحده عربی خبر داد و گفت: این حضور پررنگ شرکتهای ایرانی در یکی از نمایشگاههای مطرح حوزه صنایع غذایی دنیا، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: با اشاره به مشکلات شرکتها و بنگاههای تولیدی صادراتی ایرانی در شرایط تحریم‌های ظالمانه، این تعداد غرفه‌دار در نمایشگاه مهم گلفود، یک رکورد به حساب می‌آید.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، حضور شرکتهای ایرانی در چنین نمایشگاه‌ها و رویدادهایی را حاصل پیگیری‌های صادرکنندگان و تلاش‌های سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی صادرات غیرنفتی برشمرد و خواستار توجه جدی به حمایت و تشویق مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از سوی دستگاههای متولی شد.

قمری، حضور هیاتهای تجاری بازدیدکننده از نمایشگاه را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران دانست و از حضور بیش از ۶۵۰ نفر از مدیران صادرات و بازاریابی واحدهای تولیدی- صادراتی در قالب هیات‌های تجاری در نمایشگاه گلفود دوبی خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در پایان اعزام هیات‌های آموزشی با حضور شرکتهای کوچک و مبتدی در امر صادرات را یکی از ابداعات سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرده و آموزش تجار نوپا جهت حضور در رویدادها و در نهایت صادرات را حائز اهمیت دانست.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سومین هیات تجاری آموزشی سازمان توسعه تجارت ایران در شهریور سال ۱۳۹۹ به نمایشگاه بین‌المللی world food روسیه اعزام خواهد شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *