اهم اخبار

رکورد جدید سال مالی ۱۴۰۲ برای شرکت مارگارین با رشد ۳۵ درصدی فروش

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت مارگارین یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان روغن گیاهی در ایران، با رشد ۳۵ درصدی فروش در سال مالی ۱۴۰۲، رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این شرکت که محصولات خود را با برندهای آفتاب، آفتاب طلایی و خروس در بازار عرضه می کند، در سال مالی گذشته توانست سطح فروش محصولات خود را در بازارها گسترش دهد. رشد تولید در این شرکت یکی از عوامل اصلی رشد فروش بوده است. این شرکت با افزایش تولید خود، توانست پاسخگوی نیاز بازار به محصولات روغنی باشد.

پر پایه این گزارش، واحد فروش شرکت مارگارین با برنامه ریزی های مدون و منظم، توانست سطح فروش محصولات شرکت را در بازارهای داخلی گسترش دهد.شرکت مارگارین در سال گذشته ۱۴ شعبه فروش در سراسر کشور راه اندازی کرد. این شعبات به صورت فروش هیبریدی با همکاری شرکت به پخش فعالیت می کنند. راه اندازی این شعبات، دسترسی به  مشتریان به محصولات شرکت مارگارین را آسان تر کرد و باعث افزایش فروش محصولات این شرکت شد.

میزان فروش شرکت مارگارین در سال مالی ۱۴۰۲ نسبت به سال مالی ۱۴۰۱، ۳۵ درصد افزایش یافته و تعداد مشتریان صنف و صنعت افزایش  ۱۸۰ درصدی  داشته است. این افزایش فروش، نشان دهنده افزایش اعتماد مشتریان به محصولات شرکت مارگارین و کیفیت بالای این محصولات است.

رتبه شرکت مارگارین هم در میان تولیدکنندگان روغن خوراکی خانوار و هم در میان تولیدکنندگان روغن خوراکی صنف، سه پله صعود کرده است.این صعود رتبه ای، نشان دهنده موفقیت شرکت مارگارین در بازار رقابتی روغن خوراکی است.

گفتنی است شرکت مارگارین در سال گذشته، متوسط ماهیانه تنوع محصولات تولیدی خود را از ۱۹ محصول  به ۳۲ محصول  رسانده است. این افزایش تنوع، پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان شرکت است.

حمایت های شرکت توسعه صنایع بهشهر، از جمله عوامل موثر در موفقیت شرکت مارگارین در سال گذشته بود. این شرکت با ارائه تسهیلات مالی و فنی، به شرکت مارگارین کمک کرد تا بتواند ظرفیت تولید خود را افزایش دهد و محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند.

این گزارش در ادامه می افزاید تلاش مدیریت و نیروهای  شرکت مارگارین نیز، از دیگر عوامل موثر در موفقیت این شرکت در سال گذشته بود. این پرسنل با تلاش و تعهد خود، توانستند محصولات با کیفیتی را تولید کنند و سطح تولید و  فروش محصولات شرکت را افزایش دهند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *