اهم اخبار

شرکت درنا موفق به کسب تندیس و گواهینامه سطح یک رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان البرز شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

ششمین مراسم اهدا گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان البرز در سالن کنفرانس سازمان صمت استان البرز برگزار شد و شرکت بیسکولارج (درنا) تندیس این همایش را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)،در حاشیه این مراسم رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز گفت: در یکسال گذشته هزار شکایت به این انجمن واصل شده است که با دعوت از شاکی و متشاکی و با کمترین ارجاع به مراجع قضایی، دعاوی را حل و فصل کرده ایم.

«سید وحید حسن زاده» افزود: امسال گواهینامه های رعایت حقوق مصرف کنندگان در سه سطحِ – یک، دو و سه- اعطا شدکه به فضل خدا اکثریت برگزیدگان استان، توانسته اند حایز سطح یک شوند.

«حسن زاده» درباره روند برگزاری این مراسم تصریح کرد: علاوه بر جلسات داوری که با امعان علمی و تخصصی همراه بود برای برگزاری این مراسم، هفت جلسه کمیته فنی و چهار جلسه کمیته پشتیبانی برگزار شد که در نهایت ۳۳ واحد تولیدی، توزیعی، صنفی و خدماتی به عنوان برگزیدگان نهایی اعلام شدند.

وی در خاتمه اظهار داشت: از همه نخبگان مورد تایید مشتریان که در پاسداشت حقوق مصرف کننده کوشا بوده اید دعوت می کنیم تا در کارگروههای تخصصی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز عضو شده  تا با کمک یکدیگر برای ارتقا سطح رضایت مصرف کنندگان گام برداریم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان البرز در ادامه این مراسم درباره دقت بر شیوه انتخاب برگزیدگان بیان کرد: فرایند داوری ها با دقت و ریزبینی انجام شده است.

«سیامک آقایی» ادامه داد: لوح تقدیر حمایت از حقوق مصرف کننده از این نظر مهم است که شما از طرف مردم برگزیده شده اید و این امر، ارزش معنوی این تقدیر را دو صد چندان می کند.

در خاتمه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با تبریک به تمامی برگزیدگان عرصه حقوق مصرف کننده یادآور شد: اگر در زنجیره تامین کالا و خدمات، بدون مشکل پیش می رویم به این دلیل است که شما در کار خود با جدیت، تلاش و دلسوزی در حال انجام وظیفه هستید.

«رامین ربیعی» خاطر نشان کرد: در زمان فعلی که ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم؛ شما در خط مقدم این نبرد قرار دارید و شهامت و صلابت شما در حوزه خدمت به مردم ستودنی است.

گفتنی است شرکت بیسکولارج با برند درنا با مدیریت صمد رسولوی ( شخصیت سال ۱۳۹۷ صنعت غذای کشور)  یکی از قدیمی ترین شرکت های صنایع غذایی کشور در زمینه تولید کیک ، شیرینی و … می باشد که موفق به اضافه کردن این تندیس در تالار افتخارات خود دارد .

در پایان این مراسم از ۳۳ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی، توزیعی و صنفی تقدیر به عمل آمد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *