اهم اخبار

شرکت عالیفرد (سن ایچ)، برگزیده چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا؛ نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان، تولیدکنندگان، صاحبان برندهای اول صنایع غذایی و اساتید دانشگاهی در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این جشنواره که با حضور مسئولان بخش سلامت کشور و انجمن صنایع غذایی برگزار شد، همانند سال‌های گذشته از شرکت عالیفرد برای تولید محصولات سلامت‌محور با برند سن ایچ، تقدیر و تندیس «چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا» را به این شرکت اهدا کرد.

سن ایچ با تولید محصولات ۱۰۰ درصد آبمیوه، بدون استفاده از شکر و یا قند افزوده و همچنین بدون استفاده از کنسانتره، پیشرو در تولید محصولات سلامت‌محور در صنعت غذا و نوشیدنی بوده است. استفاده از فرایند پاستوریزاسیون در تولید، سبب ماندگاری بالا با حفظ کیفیت محصولات در شرکت عالیفرد شده است.

جشنواره ملی سلامت غذا، از سال ۱۳۹۸ با ترغیب تولیدکنندگان برای تولید محصولات سالم با رویکرد «ارتقای سطح سلامت غذا» با چشم‌انداز «دستیابی به جامعه سالم و پویا از طریق بهبود سیستم سلامت صنایع غذایی و با نگرش استفاده از محصولات غذایی سلامت» شروع به فعالیت کرد. هدف این جشنواره، شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق، توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی و معرفی جدیدترین محصولات سلامت‌محور است. عمده فعالیت‌های انجام شده این جشنواره؛ برگزاری نمایشگاه جهت معرفی جدیدترین دستاوردهای صنایع غذایی در حوزه سلامت با تأکید بر تولیدات فراسودمند، سودمند و یا کاهش اثرات زیان‌بخش و اطلاع‌رسانی برای ارتقا سطح سلامت جامعه است.

شرکت عالیفرد همواره پایش مداوم و مستمر در روند تحقیق و توسعه تولید محصولات سلامت‌محور را سرلوحه کار خود قرار داده و با بهبود کیفیت محصولات  با برند سن ایچ، توانسته است همانند سالیان گذشته تندیس زرین این جشنواره را دریافت کند، امسال نیز دکتر فرینوش لازار به نمایندگی از شرکت عالیفرد در این مراسم حضور یافت.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *