اهم اخبار

صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در دهمین دوره انتخابات رئیس اتاق ایران که در محل اتاق ایران برگزار شد صمد حسن زاده با بیشترین آرا به سمت ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منصور شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دهمین دوره انتخابات رئیس اتاق ایران در محل اتاق ایران برگزار شد و ۴۰۸ نفر از اعضای اتاق نیز حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، صمد حسن زاده به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد.

با تکمیل فرایند رای‌گیری و شمارش آراء، صمد حسن‌زاده با کسب ۲۰۸ رای به عنوان رئیس جدید اتاق ایران انتخاب شد. صمد حسن زاده، احد عظیم زاده، مجتبی غیابی و فرج الله معماری از کاندیدهای ریاست اتاق در انتخابات امروز بودند.

به گزارش اگروفودنیوز، صمد حسن زاده عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز متولد سال ۱۳۲۲ در شهرستان تبریز است. وی ۲۵ سال سابقه مدیریتی در شرکت کاشی تبریز داشته و در مجموع ۳۴ سال سابقه مدیریتی در کارنامه دارد و از بدو تأسیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی جزو این انجمن بوده است.

صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز است که پیش‌ازاین عناوینی همچون چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی و دریافت جایزه برترین رهبر کسب‌وکار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا را در کارنامه دارد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *