اهم اخبار

علت فروریختن سیلوی گندم حمیدیه در دست بررسی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از فروریختن یک کندوی سیلوی ۳۰ هزار تنی در شهرستان حمیدیه خبر داد و گفت: این کندو متعلق به بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ امید جهان نژادیان اظهار کرد: در ساعت ۹:۴۵ روز یکشنبه ۲۲ خردادماه یک کندو از سیلوی ۳۰ هزار تنی واقع در شهرستان حمیدیه ریزش کرد.

وی افزود: این سیلو متعلق به بخش خصوصی است و براساس قرارداد در اجاره اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: این سیلوی بتنی در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار تن گندم متعلق به اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در کندوی فروریخته آن نگهداری می‌شد.

جهان نژادیان عنوان کرد: به منظور ذخیره سازی استاندارد گندم در خوزستان، ۲۲ سیلوی متعلق به بخش خصوصی در اجاره اداره کل غله خوزستان هستند و طی قرارداد مشخص و با گرفتن تضامین لازم نسبت به ذخیره گندم در این سیلوها اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: وارد شدن هر نوع خسارتی به این سیلوها از جمله بلایای طبیعی و دیگر حوادث بر عهده پیمانکار است و دولت هیچ خسارتی در این زمینه متحمل نمی‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص علت حادثه گفت: به نظر می‌رسد علت بروز این حادثه فنی باشد اما علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سرویس خبری: استان‌ها

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *