اهم اخبار

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن حبوبات ایران برگزار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نخستین مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن حبوبات ایران پس از تاسیس این انجمن با حضور اعضای هیات مدیره و به ریاست داود لپه چی رییس هیات مدیره برگزار و طی آن بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط عمومی انجمن حبوبات ایران؛ در این مجمع که صبح امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و با حضور میرشفیعی مسئول تشکل ها و نماینده اتاق ایران و مشارکت ۶۵ درصدی اعضا برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد یک سال اخیر هیات مدیره توسط دبیر انجمن، خزانه دار و بازرس به ارائه گزارش های خود پرداختند و در پایان تمامی گزارشات، صورت های مالی منتهی به سال ۱۳۹۹ و حق ورودیه و عضویت سالیانه به تصویب اعضای مجمع رسید. همچنین در راستای حمایت اعضای هیات مدیره از صادرکنندگان و فعالان صنایع فرآوری و بسته بندی حبوبات مقرر شد حق عضویت و ورودی انجمن برای گروه های مذکور با اعمال حداکثر ۵۰% تخفیف درنظر گرفته شود.

در ادامه دستور جلسه مجمع، روزنامه جهان اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انجمن انتخاب و با آرای اعضای حاضر ارشاد طالبی با ۲۴ رای به مدت یک سال به عنوان بازرس اصلی در سمت خود ابقا و رامین قربان پور با ۱۰ رای ماخوذه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد. مهدی سیفعلی دیگر کاندیدای پست بازرسی انجمن ۳ رای کسب کرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *