اهم اخبار

مخبر: هیچ مشکلی در فراوانی و ذخایر کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و گزارشی از آخرین وضعیت بازار و ذخایر کالاهای اساسی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایلنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش‌های وزرای صمت و جهاد کشاورزی از میزان ذخایر کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و محدودیتی متوجه فراوانی کالاهای اساسی نیست.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های جدی دولت، دغدغه‌ای برای تأمین نیازهای مردم کشور وجود ندارد، اظهار داشت: با وجود اینکه امروز شاهد کمبود کالاهای اساسی و گرانی در برخی کشورها هستیم، مردم ایران دغدغه‌ای در خصوص فراوانی کالا ندارند.

وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز در این جلسه از حل مشکلات تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم نظیر روغن، مرغ و تخم مرغ خبر دادند و گزارشی از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای جوجه‌ریزی و تأمین مرغ و تخم مرغ در ماه‌های آتی ارائه کردند.

وزیر کشور نیز گزارشی از بررسی مشکلات برخی نانوایی‌ها و مذاکره با اتحادیه نانوایان ارائه کرد و از اتخاذ راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات نانوایان و مرتفع شدن تشکیل صف در نانوایی‌ها خبر داد.

در این جلسه که رئیس دفتر رئیس‌جمهور، وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار تهران و دادستان تهران نیز حضور داشتند گزارشی از اجرای مصوبات جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار ارائه و تدابیر لازم برای تثبیت وضعیت بازار، تشدید نظارت و مقابله با گرانفروشی و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به هنگام به مردم اتخاذ شد.

رئیس سازمان تعزیرات نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های گرانفروشی و احتکار در روزهای اخیر پرداخت و تصریح کرد: با تشدید نظارت و بازرسی‌ها، به دنبال رعایت ضوابط قیمت‌گذاری از سوی تولیدکنندگان و پیشگیری از بروز تخلفاتی نظیر گرانفروشی و احتکار هستیم.

سرویس خبری: مجلس و دولت

منبع: ایلنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *