اهم اخبار

مدیرعامل اتحادیه دامداران: واردات حدود ۱۲ هزارتن ذرت توسط اتحادیه دامداران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مجتبی عالی از واردات بین ۹ تا ۱۲ هزارتن ذرت در قالب سه کشتی خبرداد و گفت: اکنون این محموله ها در راه است که به محض پهلوگیری تخلیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایرنا؛ مجتبی عالی درباره تامین ذرت مورد نیاز کشور توسط این اتحادیه فزود: طی هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی اتحادیه دامداران برای تامین بخشی از نهاده مورد نیاز بین ۹ تا ۱۲ هزارتن ذرت دامی تامین کرده که در حال واردات است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور تصریح کرد: سعی داریم بخشی از نقدینگی این صنعت از طریق صندوق توسعه دامپروری تامین شود و استان های قوی تر به دامداران  استان های ضعیف تر کمک کنند. برای تامین ذرت مورد نیاز تولیدکنندگان با دامداران تعامل خواهیم داشت.

خرید جو داخلی توسط صندوق توسعه دامپروری 

عالی اظهارداشت:  اکنون از طریق صندوق توسعه دامپروری، جو داخلی در حال خریداری است زیرا تا یکی  دو ماه آینده جو داخلی کفاف نیاز کشور را می دهد.

وی با بیان اینکه روسیه یک ماه دیگر تولید جدید جو را به بازار عرضه می کند، افزود: به گونه ای برنامه ریزی شده که یکی دو ماه از جو داخلی استفاده کنیم بعد با ورود جو وارداتی التهاب بازار کاهش یابد.

خرید حمایتی گوشت قرمز با قیمت مصوب توسط شرکت پشتیبانی امور دام 

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور تصریح کرد: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد خرید تضمینی و حمایتی گوشت قرمز  توسط شورای قیمت گذاری روز دوشنبه هفته جاری تعیین شود بنابراین شرکت پشتیبانی امور دام مازاد گوشت قرمز را خریداری خواهد کرد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *