اهم اخبار

‎مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر: مارگارین باید همچنان ماندگار و پرافتخار باشد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

بهروز مرادی در بازدید از شرکت مارگارین با اشاره به قدمت طولانی مارگارین تصریح کرد: ‎مارگارین باید همچنان ماندگار و پرافتخار باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی، دکتر بهروز مرادی در جریان این دیدار که مجتبی حائری معاون مالی و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی وی را همراهی می‌کرد، پس از نشستی با حضور اعضای هیأت مدیره و تقوایی سرپرست شرکت مارگارین از خطوط تولید این شرکت بازدید به‌ عمل آورد.

‎همچنین مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر پس از حضور در خطوط تولید در نشستی با حضور تمامی مدیران مارگارین به بحث و گفت وگو پرداخت.

دکتر مرادی با اشاره به ارایه دیدگاه‌های مدیران بخش‌های مختلف در خصوص روند فعالیت شرکت افزود: مارگارین با ۷۰ سال سابقه و به عنوان اولین تولیدکننده این حوزه از افتخارات کشور است.

وی با بیان پیشگامی و خوشنامی مارگارین تصریح کرد: با این عناوین شایسته، ضروری است که مارگارین همچون گذشته پایدار و درخشان باقی بماند  و اگر اورهال و بازساری و نوسازی انجام می‌شود برای این است که همچنان جزو اولین‌ها باشیم.

‎دکتر مرادی ادامه داد: باید در همان جایگاه و رتبه‌ای که قرار داشتیم باقی بمانیم و سهم قدرتمندی را در بازار از آن خود کنیم تا فاصله با رقبا کمتر شود.

‎مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: مارگارین از نظر موقعیت جغرافیایی دارای شرایط منحصر به فرد و استراتژیک است ضمن آنکه دارای تجهیزات و امکاناتی است که کمتر شرکتی از این تکنولوژی برخوردار است؛ بنابراین جا دارد با برنامه‌ریزی و درایت و ثبت رکورد در تولید، خستگی را از تن همه بیرون کند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *