اهم اخبار

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی: نیشکر هفت‌تپه در مسیر رسیدن به روزهای طلایی/ شکستن رکورد ۶۰ ساله کشت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عبدعلی ناصری از رکورد کشت بیش از ۵ هزار هکتار نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد و گفت: کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه در مسیر رسیدن به روزهای طلایی قرار گرفته و خاطرات تلخ گذشته این شرکت در حال فراموش شدن است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ عبدعلی ناصری با اشاره به آخرین وضعیت نیشکر هفت تپه در آغاز فصل برداشت نیشکر در خوزستان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل برداشت نیشکر همه چیز برای تولید حداکثری نیشکر در مجموعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه آماده است و در حال حاضر عملیات برداشت نیشکر در این شرکت در حال انجام است.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در ۶۰ سال گذشته بیش از ۵ هزار هکتار نیشکر در هفت تپه کشت شد که یک رکورد تاریخی در کل دوران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: همه اراضی آسیب دیده که در دوران مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه وجود داشت براساس اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده پس از واگذاری این شرکت به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی احیا شده و از این رو سطح کشت نیشکر در هفت تپه افزایش یافته است.

ناصری با بیان اینکه میزان کشت نیشکر در هفت تپه در مقایسه با سال گذشته ۷۵درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: عملیات اورهال و بازسازی کارخانه تولید شکر از سوی متخصصان این واحد نیشکری در حال انجام است و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه کار جهادی و همدلی کارگران و کل مجموعه کشت و صنعت نیشکر است و از این رو شاهد آن هستیم که کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه در مسیر رسیدن به روزهای طلایی قرار گرفته و خاطرات تلخ گذشته این شرکت در حال فراموش شدن است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با بازسازی و بازگشت به روزهای اوج این مجموعه می توان آن ها را اجرایی و شرکت را به سوددهی بالایی رساند.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *