اهم اخبار

مدیرعامل شرکت حلوای عقاب دارفانی را وداع گفت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جلال ناصری، مدیرعامل شرکت حلوای عقاب به دیار باقی شتافت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، شرکت حلوای عقاب در سال ۱۳۱۹ پایه گذاری گردید و در ابتدا فعالیت خود را در زمینه تولید حلوا در یک کارگاه کوچک در محله پاچنار تهران آغاز نمود. پس از رشد و توسعه در طی سال‌های متمادی، کارخانه حلوای عقاب به شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران انتقال یافت. 

مجموعه اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از گذشته تا به امروز، موجب گردیده است که شرکت حلوای عقاب به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات بر پایه کنجد در ایران محسوب گردد که با بکارگیری علم و تجربه خود و استفاده از تخصص کارشناسان مجرب صنایع غذایی، محصولات سنتی حاصل از دانه کنجد را به صورت صنعتی تولید، و با کیفیتی در حد سخت گیرانه ترین استانداردهای کیفی و بهداشتی بین المللی از جمله IFS & BRC به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید، به طوری که در حال حاضر محصولات این شرکت در گروه حلوا، کنجد، کنجد بار، کرم کنجد، سس کنجد، ارده، روغن کنجد و کره بادام زمینی در بیش از ۳۰ کشور جهان عرضه و به مصرف می‌رسند.

مراسم یادبود متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مصیبت وارده را به جامعه صنعت غذا کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *