اهم اخبار

مدیرعامل فرآورده های روغنی ایران: فضای سیاسی و روانی امسال نمایشگاه را در یک چمبره توازن انقباضی جهانی قرارداده است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس سید جمشید میرسلیمی گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی امسال با بیش از ربع قرن سابقه، با گذشته اختلافات فاحشی دارد و فضای سیاسی و روانی امسال، نمایشگاه را در یک چمبره توازن انقباضی جهانی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مدیر عامل فرآورده های روغنی ایران گفت: شاید این فضای انقباضی پیامی داشته باشد مبنی بر اینکه استقلال مدیریت کلان در کشور و راهبرد انتشار پیام آن به نوعی راهکاری جدید را می طلبد تا بتوان تصویر دستاوردهای واقعی این مرکز اقتصادی را بر اساس توان بالفعل و ارتقاء مورد نظر به جهانیان ارائه کرد.

میرسلیمی درباره سه معضل به وجود آمده در برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه اگروفود عنوان کرد: معضل انقباض در فرآیند اقتصادی که اکنون با ایجاد تحریم های بالفعل دست به گریبانیم و عدم حضور عمده ای از کمپانیهای معتبر خارجی که سالها در این نمایشگاه حضور داشتند و مراودات اقتصادی داشتند و در این نمایشگاه حضور ندارند ممکن است موجب کاهش کمی و کیفی نمایشگاه باشد که لازم است راهکار ضمیمه ای ارائه شود.

وی همچنین در ادامه افزود معضل بعدی ویروس کرونا است که جهان با این پدیده جدید دست به گریبان می باشد و کشور ما نیز همانند سایر کشورها در نوسانات موج های جزر و مد قرار دارد و همین موضوع موجب عدم حضور بعضی متخصصین و تبادل اطلاعات و بازدید و تحلیل نسل جوان و نحصیل کرده کشور را تحت شعاع قرار دهد.

مدیرعامل فرآورده های روغنی ایران برای حل معضلات حادث شده در این دوره از نمایشگاه اگروفود پیشنهاد کرد برای انتخاب راه کار عملی و انعکاس واقعی محتوای آن، نسبت به طراحی همین نمایشگاه با تفکیک رشته فعالیت در فضای مجازی برای مدت شش ماه سایت اختصاصی نمایشگاه طراحی و شرکت ها طرف مورد نظر را پیدا و اهداف شرکت را اعمال نمایند.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران اگروفود ۲۰۲۰) در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ مهر ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود.

این رویداد امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط خاص کرونایی تنها با کارت دعوت و با حضور بازدیدکنندگان تخصصی همراه خواهد بود .

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *