اهم اخبار

مدیرعامل مک ماکارون در گفتگو با اگروفودنیوز:صاحبان امضای طلایی وظیفه خود را در خصوص تحقق شعار سال انجام دهند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهرداد چنگیزی گفت: ارگان ها، سازمان ها و مدیران دولتی صاحب امضای طلایی وظایف خود را در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مدیرعامل صنایع غذایی خوشنام (مک ماکارون) در ارتباط با شعار سال گفت: باید نگاهی عمیق تر به شعار امسال داشته باشیم، تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها.

مهرداد چنگیزی افزود: به نظرم که هر شخص با کمترین تجربه اقتصادی نیز متوجه خواهد شد که شعار امسال نیز در راستای شعارهای چند سال گذشته و در حمایت از تولید است.

وی در ادامه گفت: از منظر دیگر این شعارهای یک شکل بیانگر نگاه نگران عالی ترین مقام کشور به روند رشد و تعالی تولید در کشور است که امسال با اضافه شدن پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عمق این نگرانی نسبت به سال های قبل بیشتر به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل صنایع غذایی خوشنام بیان کرد: وظیفه یک تولید کننده در رابطه با شعار سال کاملا روشن و واضح است و آن تولید بیشتر است.

اما یقین دارم که در رابطه با دو بخش بعدی شعار کاری از دست تولید کنندگان ساخته نیست و آن دو قسمت مربوط به ارگان ها و سازمان ها و مدیران دولتی صاحب امضای طلایی است که می توانند با صدور چند بخش نامه مفید و حذف گلوگاه های غیر ضروری که پیش پای تولید کننده است، وظایف خود را در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی انجام داده و کمی هم آنان باعث کاهش نگرانی و دغدغه خاطر مقام رهبری بشوند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *