اهم اخبار

مدیرعامل هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه): نوآوری و توسعه محصولات جدید همواره از اهداف مهم پگاه است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عبدالله قدوسی گفت: بنگاه های اقتصادی که نتوانند نیازمندی های پیدا و پنهان مشتریان را درک کنند محکوم به شکست و حذف هستند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مهندس عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در پاسخ به خبرنگار اگروفودنیوز مبنی بر ارزیابی نقش نوآوری و پژوهش در توسعه کیفی و رضایت کنونی مصرف کنندگان محصولات صنایع غذایی و سیاست شرکت پگاه در این زمینه گفت: سازمان ها برای بقا و رشد نیازمند انجام پژوهش های کاربردی و نوآوری هستند.

وی افزود: در واقع بنگاه های اقتصادی که نتوانند نیازمندی های پیدا و پنهان مشتریان را درک کنند محکوم به شکست و حذف هستند.

مدیرعامل هلدینگ پگاه در ادامه گفت: بازارگرایی و مشتری مداری در نوآوری اهمیت بالایی داشته به نحوی که هرچقدر محصولات متناسب تر با خواسته های مشتریان به بازار معرفی گردند رضایت مندی مصرف کنندگان بیشتر و نرخ موفقیت بالاتر است.

عبدالله قدوسی نوآوری را منشأ خلق ارزش های جدید و والا برای مشتریان یک کسب و کار دانست و گفت: لازم است فرهنگ آن در سازمان نهادینه شود.

این فعال صنعت لبنی کشور در ادامه گفت: ایجاد ظرفیت نوآوری در سازمان بسیار ارزشمند است و قدرت پاسخگویی و مواجه سازمان با چالش های بیرونی را افزایش می دهد.

مهندس قدوسی در پایان گفت‌: نوآوری و توسعه محصولات جدید در سالیان اخیر یکی از استراتژی های مهم شرکت صنایع شیر ایران بوده و این شرکت با تکیه بر توان کارشناسان و متخصصان داخلی و با استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا موفق به ارائه محصولات جدید و خلاقانه ای شده که خوشبختانه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *