اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی درنا در گفتگو با اگروفودنیوز: درینا محصول جدید درنا، شکلات صبحانه ای با استاندارهای جهانی +ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه صنایع غذایی درنا از محصول جدید خود به نام درینا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس صمد رسولوی مدیر‌عامل گروه صنایع غذایی درنا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه شیرینی شکلات در خصوص رونمایی از محصول جدید درنا به خبرنگار ما گفت: درنا بعد از تولید انواع کیک و با توجه به استقبال مصرف کنندگان،تصمیم گرفت با پشتوانه ی مردم و محبوبیتی که در بین مصرف‌کنندگان دارد ، یک محصول جدید شکلات به بازار عرضه کند و شکلات درینا اولین محصولی شکلاتی است که در این نمایشگاه رونمایی شد .

برای مشاهده واضح این ویدئو روی مربع پایین صفحه کلیک کنید و فیلتر شکن را خاموش کنید

رسولوی افزود: شکلات صبحانه درینا با کیفیت بالا و با درصد فندق بالا محصولی در حد اندازه کارخانه نوتلا است که این محصول رابه مصرف‌کننده های عزیزمان ارائه می دهیم .

این تولیدکننده کشورمان استقبال مردم از محصول جدید را زمان رونمایی باعث افتخار دانست و گفت: این مسئله دلگرم کننده است و موجب می شود بیشتر به کیفیت و کمیت کارمان اهمیت دهیم و با حمایت مردم بتوانیم محصولات بیشتری در بازار ارائه دهیم.

مدیرعامل صنایع غذایی درنا با بیان اینکه حدود ۱۸۰ کالا در درنا تولید می شود ،گفت: پن کیک،محصولات شکلاتی، ویفر،پودر کیک ،ژله از جمله محصولاتی است که در کارخانه تولید می شود .

رسولوی افزود: محصولات درنا به کشورهای آذربایجان ، قزاقستان، تاجیکستان ،آفریقای جنوبی،روسیه، کانادا و کشورهای حوزه خلیج‌فارس از جمله دوبی و قطر صادر می شود.

این کارآفرین کشورمان چالش اصلی صنعت غذا را مسائل مرتبط با واردات و صادرات ، گمرک، گشایش اعتبارات، تحصیص ارز، ثبت‌سفارش، عنوان کرد و تصریح کرد: ثبت سفارش معضل مهمی است که پرونده در صنعت و معدن با بروکراسی های موجود گیر می افتد.

وی قوانین دست‌ و‌ پاگیر و سلیقه ای را مانع اصلی تولید عنوان کرد که باعث مشکلات عدیده برای تولیدکنندگان می شود.

مدیرعامل شرکت درنا در خصوص انتظار وی از مسئولین برای تحقق شعار سال گفت: مسئولین باید به صورت واقعی از تولید حمایت کنند و موانع تولید را بردارند و از صدور قوانین سلیقه ای و خلق الساعه پرهیز کنند که تولیدکنندگان بتوانند کارشان را به خوبی انجام دهند.

این فعال صنعتی شیرینی و شکلات کشور نمایشگاه امسال را با توجه به همزمانی با ایام تعطیلات اربعین از نظر بازدیدکننده نسبتا ضعیف تر ارزیابی کرد ولی حضور قوی کارخانجات مختلف با محصولات متنوع را از نقاط مثبت این نمایشگاه عنوان کرد.

رسولوی گفت : دولت باید به این تلاش تولیدکنندگان بها دهد و با حمایت کامل بتوانیم تولید خوب به بازار عرضه کنند .همه این کارها هم به‌خاطر پشتوانه مصرف‌کنندگان می باشد.

این تولیدکننده کشورمان قیمت‌گذاری دستوری را مانع دیگری برای افزایش تولید دانست و گفت: کردم و قیمتگذاری دستوری محکوم به شکست است چرا نه به سود مصرف کننده است و نه تولید کننده.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی درنا در پایان از مشتریان و حمایت مصرف کنندگان . پرسنل زحمتکش این مجموعه تشکر کرد و گفت: درنا با تلاش پرسنل خود و حمایت مصرف کنندگان ۶۰ سال است که با عشق در خدمت هم میهنان عزیز است

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *