اهم اخبار

مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان سرمایه هشدار داد: خبر واردات گوشت توسط شرکت ساختمانی کذب است/مساله را پیگیری می کنیم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان سرمایه گفت: خبر واردات گوشت توسط شرکت توسعه ساختمان سرمایه تهمت سنگینی است و این شرکت بطور جدی در حال پیگیری این مساله است. [/heading]

به گزارش خبرنگار ایلنا در پی انتشار خبری مبنی بر واردات ۹۶۰ هزار کیلو گرم گوشت قرمز توسط شرکت توسعه ساختمان سرمایه که یکی از زیر مجموعه های بانک سرمایه است، مدیر عامل این شرکت نسبت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد.

محمدرضا لوایی-مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان سرمایه- در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص می‌گوید:” شرکت توسعه ساختمان سرمایه زیرمجموعه ای دارد به نام شرکت بازرگانی توسعه پایدار قشم که این شرکت به انجام فعالیت های بازرگانی مشغول است و صورت های مالی هر دو شرکت به صورت تلفیقی وجود دارد؛ یعنی این دوش رکت صورت مالی جداگانه ندارند.

مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان سرمایه با اشاره به انتشار صورت مالی این شرکت که در سایت های مختلف منتشر شده است بیان داشت: کسانی که این خبر را با انتشار صورت مالی منتشر کرده اند کلمه تلفیقی را از بالای این صورت مالی حذف کرده اند و صورت مالی را به شکل صورت مالی شرکت ساختمانی بانک سرمایه انتشار داده اند که این کار خلاف اصول اخلاقی در رسانه است.

وی افزود: بدیهی است که کسانی که این صورت مالی را ببیند با این سوال مواجه می شوند که چرا یک شرکت ساختمانی اقدام به واردات گوشت کرده است.

مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان سرمایه تاکید کرد: این خبر تهمت سنگینی است و این شرکت بطور جدی در حال پیگیری این مساله است؛ چراکه افرادی صورت مالی را از پورتال بانک برداشته اند و لفظ تلفیقی را پاک کرده و خبری کذب را در رابطه با واردات گوشت توسط شرکت ساختمانی منتشر کرده اند.

گفتنی است که شرکت توسعه ساختمان سرمایه در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و  فعالیت هایی همچون طراحی، نظارت فنی، کنترل پروژه، مدیریت و اجرای پروژه های ساختمانی، عمرانی، صنعتی معدنی، در داخل و خارج از کشور و خرید و تهیه زمین و ملک به منظور احداث ساختمان شهرک مجتمع های مسکونی اداری تجاری و صنعتی احداث هر نوع ساختمان را پیگیری می کند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *