اهم اخبار

مرکز کشت بافت توت فرنگی جهاد دانشگاهی کردستان افتتاح شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

«مرکز کشت بافت توت فرنگی جهاددانشگاهی کردستان» با حضور دکتر بیجندی رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، سهراب نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان امروز ۱۴ بهمن در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور دکتر بیجندی معاون جهاد دانشگاهی کشور و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، دکتر امامدادی رییس ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس شورای شهر سنندج، مدیر اشتغال، کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان کردستان در مباحث علمی و پژوهشی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک ایده‌های علمی این نهاد در توسعه هرچه بیشتر استان نقش مهمی ایفا کند.

وی ضمن اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان کردستان در بحث توت فرنگی به دنبال تولید نشاء عاری از ویروس است، گفت: برای تحقق این مهم نیازمند به مزرعه و هستیم که با تهیه این موارد می‌توانیم در این بحث سریعتر به نتیجه برسیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان با تأکید بر اهمیت چرخه تولید در فرآیند تولید توت فرنگی، یادآور شد: توت فرنگی استان کردستان به دلیل عدم بسته بندی مطلوب به استان‌های دیگر صادر نمی‌شود و بر همین اساس در نظر داریم بسته‌بندی توت فرنگی را به صورت علمی اجرایی و در پایان چرخه تولید را کامل کنیم.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *