اهم اخبار

معاون تعاون روستایی: دو پلتفرم جدید به عرضه اینترنتی اقلام اساسی اضافه می‌شوند+فیلم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جاوید عربشاهی گفت: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علیرضا جاوید عربشاهی معاون تعاون روستایی با اشاره به توزیع هوشمند لبنیات تنظیم بازاری گفت: در حال حاضر خرید اینترنتی ماست و پنیر در روی سامانه بارگذاری شده است و پنیر ۴۰۰ گرمی تنظیم بازاری با ۸ درصد تخفیف ۲۷ هزار ۵۰۰ و ماست پرچرب ۲ کیلویی با ۲۶ درصد تخفیف ۲۸ و ۵۰۰ در سایت بارگذاری به فروش می رسد.

او ادامه داد: با دستور شورای تنظیم بازار قرار شده ۲۵ قلم به تدریج در استان‌های مختلف داشته باشیم، از ۱۱ آبان فراخوان پلتفرم‌ها در سایت‌های فروش اینترنتی انجام شد و در روز‌های گذشته فروش مرغ و تخم آغاز شده  و همچنین از ابتدای آذرماه ۳ قلم کالای اساسی مانند روغن، برنج  و شکر اضافه شده است و از امروز هم بحث لبنیات را آغاز کرده ایم.

معاون تعاون روستایی اضافه کرد: در واقع هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و همچنین تا آن‌ها بدون ایستادن در صف‌های طولانی نیازهای خود را تأمین کنند.

به گفته عربشاهی میزان سفارش در این سامانه مشخص است و اگر سفارشی بالای ۱۰۰ کیلو باشد ثبت نخواهد نشد و سفارش ارسال نمی‌شود. این اقلام در کمتر از ۲۴ ساعت و بدون دریافت هزینه درب منزل تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی، اضافه کرد: این کار برای اولین بار در کشور در حال انجام است و سعی می کنیم تنوع محصولات را هم به تدریج افزایش دهیم و همچنین این کار در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج و یزد در حال انجام است

عربشاهی تصریح کرد: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد. این پلتفرم ها برای عرضه کالا در استان‌های سیستان و بلوچستان، همدان و مشهد امکان عرضه کالا خواهند داشت. باید بتوانیم با گسترش این شیوه توزیع ترافیک عرضه در شب عید و شب یلدا را هم مدیریت کنیم.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *