اهم اخبار

معاون رئیس جمهور: گروه زر با اتکا به توان دانش بنیان جوانان، بازیگر جهانی بخش تولید شده است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی پژوهشی زر، این گروه را حاصل تلفیق طراحی زیبا، هنر و مهندسی تمام و کمال آقای سلطانی ، اعضای هیات مدیره و کارکنان این گروه دانست.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، روح الله دهقانی فیروزآبادی ضمن بازدید از پالایشگاه غلات زر شامل شرکت‌های تولیدی دانش بنیان و فرآوری نشاسته ، شرکت‌های زرگرین، زرفروکتوز و مجتمع عظیم کانفکشنری زرکام ، گفت : گروه زر با حرکت بالنده و شتابان به سمت پیشرفت و ارزش آفرینی در آینده بسیار نزدیک یک افتخار ملی و جهانی در سطح برندهای مطرح خواهد بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد : برای ارج نهادن به عزت ، همت و تلاش دکتر سلطانی بنیانگذار گروه زر ، اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان ؛ از این مجموعه بی نظیر ، بازدید کردم.

دهقانی فیروزآبادی همچنین با اشاره به ویژگی های استان البرز ، افزود : این استان دارای نیروهای نخبه و توانمند و ظرفیت های بالای اقتصادی است که باید از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد : پیشران اقتصاد واقعی در هر کشوری بخش خصوصی خودساخته ای است که کاملا تجربه میدان داری را در یک کشور دارد.

معاون رییس جمهور اظهار داشت : برای توسعه اقتصاد دانش بنیان ، باید از ظرفیت های بخش خصوصی و نخبگان این بخش ، بهره گرفته شود.

بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر نیز در این بازدید گفت: تولید، یعنی مشکل و هر کسی که ادبیات تولید را نمی داند و آمادگی پذیرفتن مشکل در حوزه تولید را ندارد وقت خود را تلف می کند و منابع ملی را از بین می برد.

مرتضی سلطانی افزود : همه جای دنیا ، تولید یعنی مشکل و این موضوع مختص سرزمین ما نیست و باید با توکل به خدا ، کار گروهی و امید به آینده ، مزیتهای نسبی ایران را که در دنیا بی نظیر است عملیاتی کنیم و به افق بلندی که آرزوی من است ، برسیم.

او خاطرنشان کرد : ایجاد و توسعه مجموعه گروه زر را با افتخار مدیون ” شهید حججی ها ” می دانم ، این شهدای عزیز که برای امنیت همه ، جان خود را از دست دادند ، الگو و ذخایر معنوی و انسانی کشور هستند.

جهت مشاهده ویدئو بر روی علامت پلی کلیک کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *