اهم اخبار

معرفی گروه نوین زعفران به عنوان برند برتر استان خراسان رضوی برای هشتمین سال متوالی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در هشتمین مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی، از شرکت نوین زعفران به‌عنوان برند «برتر» این استان، تجلیل شد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی؛ در حوزه صنعت، تولید و بازرگانی، از تعدادی از واحدهای فعال در دو بخش برند برتر و شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند.

همچنین از علی شریعتی مقدم، مدیرعامل گروه بین الملل نوین زعفران به عنوان مدیر برند برتر تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی گفت: آنچه به نظر من در مسئله برند در کشور ما بسیار اثرگذار است، مقوله ثبات و همچنین پیش‌بینی پذیری اقتصاد است. جرئت و جسارت داشتن برای سرمایه‌گذاری به این دو فاکتور پیوند خورده است و این دو موضوع در توسعه آینده هر اقتصادی بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه ما در هر دو مؤلفه با مشکلاتی جدی مواجه هستیم.

همچنین در این مراسم استاندار خراسان رضوی نیز در مراسم معرفی و تجلیل از برندهای برتر این استان گفت: همه ما در قبال شرایط اقتصادی کنونی مسئولیم و هرکسی در جایگاه خود باید به‌منظور عبور از مشکلات، نقش و اثر خود را ایفا کند. در این راستا بخش خصوصی و به‌ویژه اتاق‌های بازرگانی باید مسیر مطالبه‌گری به‌ویژه در موضوع بهبود شاخص‌های کسب‌وکار را مجدانه پیگیری کنند.

علیرضا رزم حسینی با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات جاری کشور، ماحصل رویکردهای غلط در داخل بوده است و همه‌چیز را نباید پای تحریم‌ها بنویسیم، متذکر شد: از مجموع ۱۱ شاخص مؤثر در سهولت فضای کسب‌وکار، تنها شاخص تجارت فرامرزی را می‌توان مستقیماً متأثر از تحریم‌ها تلقی کرد اما اگر وضعیت کشورمان در دیگر شاخص‌ها نظیر صدور مجوزها، پرداخت مالیات، ورشکستگی و… مطلوب نیست؛ دیگر نمی‌توان تحریم‌ها را دخیل دانست. به همین منظور، بخش خصوصی و به‌ویژه اتاق بازرگانی باید مطالبه‌گری جدی داشته باشد.

لازم به ذکر است در هشتمین مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی، از ۱۸ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی به‌عنوان برندهای «برتر» و «شایسته تقدیر» این استان، تجلیل شد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *