اهم اخبار

نایب رییس مجلس در بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر: مسیر خدمات رسانی به تولید و مردم باید تسهیل شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موانع اداری سبب مشکلاتی برای خدمات رسانی به مردم و مانع پیشبرد امور تولیدی است، گفت: مسیر خدمات رسانی به تولید و مردم باید با اصلاح نظام اداری تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی،دکتر امیر حسین  قاضی‌زاده هاشمی روز شنبه در بازدید از مجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود:  این مجموعه  نمونه بارزی  از تلاش بخش خصوصی در شرایط تحریمی کشور است.

وی بیان داشت: موانع اداری سبب می شود تا برخی سرمایه گذاری ها در زمان مقرر به سرانجام نرسد، نظام اداری مانعی در ایجاد اشتغال است.


قاضی زاده هاشمی گفت: کوتاه کردن فرایند رسیدگی به مشکلات تولید و تفویض اختیارات ازمواردی است که موجب تسهیل در امور تولید کشور می شود.

وی ادامه داد: مطالبات مردم باید با سرعت پاسخ داده  شود و در این راستا نیاز به اصلاح همه جانبه در نظام اداری کشور داریم چرا که در زمان حاضر نظام اداری ما بیشتر از اینکه کمک کننده باشد متاسفانه مانع و دست و پا گیر است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در چله دوم انقلاب یک بازسازی عمیق و همه جانبه در بخش نظام اداری داشته باشیم  تا نظام اداری در خدمت مردم و تسهیل کننده کار مردم باشد.

قاضی زاده هاشمی به سرمایه گذاری عظیم در مجموعه زر اشاره کرد و افزود: اکنون نوسان قیمت ارز مشکلات فراوانی برای تولید و مردم به وجود آورده است.

مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز با بیان اینکه گروه صنعتی زر جوان و دانش محوراست گفت: مجموعه زر توانسته در این شرایط سخت که کشور با دنیا در حال جنگ اقتصادی است مسائل و مشکلات توسعه ای را حل کند.

محسن امینی، توجه به بحث تعیین تکلیف دریافت‌کنندگان تسهیلات صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانکها را از جمله مواردی برشمرد که نیازمند همکاری و کمک مجلس است.

وی گفت: ساماندهی وضعیت ارزی کشور موجب بهبود تولید و رونق در کشور خواهد شد و باید از اکنون به فکر راه چاره بود.


مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر بیان داشت: امروز مجموعه‌های بزرگ خوش‌حساب تولید کننده بعنوان بدهکاران بانک قرار گرفته و چرخه تولید متوقف خواهد شد.

امینی افزود: بر همین اساس صنعتگرانی که سرمایه‌گذاری در آنها از منابع صندوق توسعه ملی و منابع ارزی بانک‌ها صورت گرفته، به دلیل شرایط اقتصادی و تغییرات نرخ ارز، نیازمند تنفس و استمهال یکساله برای تعیین تکلیف نرخ ارز برای برای بازپرداخت تسهیلات هستند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *